Imorgon kväll...
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Imorgon kväll...

    ... ska jag åka tåg till Stockholm. Ska köpa en spännande pocketbok, en ENORM påse med godis och bara sitta och jääääsa... *ser verkligen fram emot detta*
    Det är ett möte med jobb på onsdag som föranleder denna underbara kväll, vilken förövrigt kommer att avslutas på hotell med sovmorgon till halv sju och frukostbuffé. Nån som blev lite avis? ;O)
  2. 1
    Imorgon kväll... ... ska jag åka tåg till Stockholm. Ska köpa en spännande pocketbok, en ENORM påse med godis och bara sitta och jääääsa... *ser verkligen fram emot detta*
    Det är ett möte med jobb på onsdag som föranleder denna underbara kväll, vilken förövrigt kommer att avslutas på hotell med sovmorgon till halv sju och frukostbuffé. Nån som blev lite avis? ;O)
  3. Malla med A
    #2

    Inte alls

    avundsjuk (harkel, harkel). Fast jag och äldsta dottern ska till Stockholm en helg nästa månad. Vi ska sova en natt hos makens moster och en natt på hotell. Vi bjuds på resan och hotellet för dottern är uppbjuden för att medverka vid i hearing om barnkonventionen. Genom att sova en natt hos mostern får vi en hel dag att springa i affärer. Efter den helgen är det \"sluttuttat\" för Asta. I alla fall är planen sådan...
  4. 2
    Inte alls avundsjuk (harkel, harkel). Fast jag och äldsta dottern ska till Stockholm en helg nästa månad. Vi ska sova en natt hos makens moster och en natt på hotell. Vi bjuds på resan och hotellet för dottern är uppbjuden för att medverka vid i hearing om barnkonventionen. Genom att sova en natt hos mostern får vi en hel dag att springa i affärer. Efter den helgen är det \"sluttuttat\" för Asta. I alla fall är planen sådan...
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Så roligt!

    Härligt för er att få göra la Stada tillsammans. Hoppas ni får det jättebäst! Och jag håller tummarna för att du har Asta med på dina planer ang amningen *ler*
  6. 3
    Så roligt! Härligt för er att få göra la Stada tillsammans. Hoppas ni får det jättebäst! Och jag håller tummarna för att du har Asta med på dina planer ang amningen *ler*
  7. Medlem sedan
    Jun 2000
    #4

    Jätte avis..........

    vore skönt att ha lite egen tid nu om man säger så. Hoppas du får riktigt skönt och trevligt. Kram!
  8. 4
    Jätte avis.......... vore skönt att ha lite egen tid nu om man säger så. Hoppas du får riktigt skönt och trevligt. Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Näää...(hmmm)

    joooo jag blir avis...men just nu hinner jag inte med något sånt, vill ju flytta in i huset meddetsamma....
    Ha det så gött och njut av frukosten!!!
  10. 5
    Näää...(hmmm) joooo jag blir avis...men just nu hinner jag inte med något sånt, vill ju flytta in i huset meddetsamma....
    Ha det så gött och njut av frukosten!!!
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Ja, jag blev

    jätte avis. Jag får visserligen sova ändä till kl 7 hemma numera, men bara att få komma iväg och slippa dessa raseriutbrott hela tiden. Ha det så kul!
  12. 6
    Ja, jag blev jätte avis. Jag får visserligen sova ändä till kl 7 hemma numera, men bara att få komma iväg och slippa dessa raseriutbrott hela tiden. Ha det så kul!
  13. Mamijo
    #7

    Ja, jag!

    Fast jag har inga illusioner om att få några hela ensamma nätter än, men det där med pocketboken och godispåsen helt ifred en hel kväll, det vore inte dumt det :).

    Ha det så bra på din kväll och natt på väg till/i Stockholm!
  14. 7
    Ja, jag! Fast jag har inga illusioner om att få några hela ensamma nätter än, men det där med pocketboken och godispåsen helt ifred en hel kväll, det vore inte dumt det :).

    Ha det så bra på din kväll och natt på väg till/i Stockholm!
  15. Björna med lillebror
    #8

    Tänk

    att det är en sån lyx. Jag och storasyster ska åka till Stockholm själva på en liten tjejresa om ett par helger, det ska bli sååå skönt att bara få rå om stortjejen ett tag. Vissa 1 1/2 åringar tar ganska så mycket plats och uppmärksamhet.
  16. 8
    Tänk att det är en sån lyx. Jag och storasyster ska åka till Stockholm själva på en liten tjejresa om ett par helger, det ska bli sååå skönt att bara få rå om stortjejen ett tag. Vissa 1 1/2 åringar tar ganska så mycket plats och uppmärksamhet.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9

    inte ett dugg avis

    För man blir tjock av godis (harkel) och jag har ju börjat mitt nya liv...

    Mia, kanske liiite avis ändå...på frukostbuffe och sovmorgon till 6.30....krmis, ha det sååå bra!
  18. 9
    inte ett dugg avis För man blir tjock av godis (harkel) och jag har ju börjat mitt nya liv...

    Mia, kanske liiite avis ändå...på frukostbuffe och sovmorgon till 6.30....krmis, ha det sååå bra!
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10

    Åååååh....

    Så mysigt!!!!!
    Ha det gott!!!!
    Kramis!
  20. 10
    Åååååh.... Så mysigt!!!!!
    Ha det gott!!!!
    Kramis!

Liknande trådar

  1. Imorgon kväll :(
    By selmar in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-20, 11:36
  2. TV tips imorgon kväll!
    By *Lee* in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 09:03
  3. imorgon kväll kl 23.14
    By jossan30 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 19:49
  4. Imorgon kväll...
    By kicki e in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 22:23
  5. Tja-kväll imorgon?
    By Lina in forum Föräldraskap
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-08, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar