Hur har era män reagerat när de först
Många barn
  1. 35 åring med 3 barn
    #1

    Hur har era män reagerat när de först

    varit negativa till att skaffa ytterligare en? Vi har tre barn och min man vill absolut inte ha en till och jag tror inte heller att jag orkar med en till. Jag har gjort två aborter då jag lätt blir gravid och p-piller inte funkar. Jag tror att jag är gravid igen och tror inte att jag orkar med en abort till. Är det någon som varit i samma sits? Jag kan nu äntligen börja satsa på att byta till ett jobb som jag trivs med. Om jag är gravid så dröjer det ytterligare 2 år.
  2. 1
    Hur har era män reagerat när de först varit negativa till att skaffa ytterligare en? Vi har tre barn och min man vill absolut inte ha en till och jag tror inte heller att jag orkar med en till. Jag har gjort två aborter då jag lätt blir gravid och p-piller inte funkar. Jag tror att jag är gravid igen och tror inte att jag orkar med en abort till. Är det någon som varit i samma sits? Jag kan nu äntligen börja satsa på att byta till ett jobb som jag trivs med. Om jag är gravid så dröjer det ytterligare 2 år.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Min sambo var mkt mkt negativ

    och jag med om jag ska vara ärlig..det var inte alls planerat.Men som det brukar gå :) så har alla funnit sig i sin blivande nya roll att bli en familj med fyra barn.( beräknat b.f i jan)
  4. 2
    Min sambo var mkt mkt negativ och jag med om jag ska vara ärlig..det var inte alls planerat.Men som det brukar gå :) så har alla funnit sig i sin blivande nya roll att bli en familj med fyra barn.( beräknat b.f i jan)
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    3 av 4 graviditeter

    har varit oplanerade.
    Ettan kom helt plötsligt, tvåan planerad, tredje graviditeten på trost av mini-piller.
    Fjärde graviditeten på trost av mini-piller och säkra perioder.....

    Varje gång jag har meddelat maken att jag är försenad så har han blivit svettig, men sagt OK. Och efet positiva test så har han blivit lite orolig (för min hälsa) men också glad och förväntansfull.
    Och så har vi förberedd oss, hemmet och barnen på familjeförökningen.

    Men så är jag ju gift med en mann som önskar sig ett eget fotbollslag.......
  6. 3
    3 av 4 graviditeter har varit oplanerade.
    Ettan kom helt plötsligt, tvåan planerad, tredje graviditeten på trost av mini-piller.
    Fjärde graviditeten på trost av mini-piller och säkra perioder.....

    Varje gång jag har meddelat maken att jag är försenad så har han blivit svettig, men sagt OK. Och efet positiva test så har han blivit lite orolig (för min hälsa) men också glad och förväntansfull.
    Och så har vi förberedd oss, hemmet och barnen på familjeförökningen.

    Men så är jag ju gift med en mann som önskar sig ett eget fotbollslag.......
  7. Soliga Li
    #4

    Min har funnit

    sig snabbt. Det sista han vill är att det tas bort!
  8. 4
    Min har funnit sig snabbt. Det sista han vill är att det tas bort!

Liknande trådar

  1. Hade ni reagerat..
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 22:15
  2. För dig/er som reagerat
    By m00n in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 16:47
  3. Hur har era män reagerat?
    By Meggie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 14:51
  4. Vad kan han ha reagerat mot??
    By Kina m.3 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 21:03
  5. Hur har ni reagerat?
    By Anonym in forum Pappasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 01:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar