Ida har hög feber...
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Ida har hög feber...

    men det börjar att ge med sig..
    Det verkar som om att hennes kropp vill ta en sjukdom i taget....:-)
    Julia som aldrig är sjuk så får man ett barn som är tvärtom...Nåväl, hoppas vi överlever den här veckan..Jag och maken börjar känna oss krassliga..
    Ha en bra dag i KYLAN!!

    P.S Tack för gratulationerna!!!! D.S
  2. 1
    Ida har hög feber... men det börjar att ge med sig..
    Det verkar som om att hennes kropp vill ta en sjukdom i taget....:-)
    Julia som aldrig är sjuk så får man ett barn som är tvärtom...Nåväl, hoppas vi överlever den här veckan..Jag och maken börjar känna oss krassliga..
    Ha en bra dag i KYLAN!!

    P.S Tack för gratulationerna!!!! D.S
  3. Malla med A
    #2

    Vad skönt

    att det verkar gå åt rätt håll. Jag ska ner till ditriktssköterskan med A om en stund. Storebrors ene kompis klämde henne i en dörr för ett tag sedan och nu håller hon på att tappa tumnageln. Problemet är att det blivit infekterat och att hon har ganska så ont. A är dessutom rätt så snorig och hängig idag så hon fick vara hemma från dagis. Ha en bra dag själv!
  4. 2
    Vad skönt att det verkar gå åt rätt håll. Jag ska ner till ditriktssköterskan med A om en stund. Storebrors ene kompis klämde henne i en dörr för ett tag sedan och nu håller hon på att tappa tumnageln. Problemet är att det blivit infekterat och att hon har ganska så ont. A är dessutom rätt så snorig och hängig idag så hon fick vara hemma från dagis. Ha en bra dag själv!
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Skönt att det börjar ge med sig.....

    aldrig roligt när dem små är sjuka. Vi har likadant här. Maja är aldrig sjuk och har knappt varit under sina 5 levnadsår. Simon däremot är förkyld var och varannan vecka. ;-(
  6. 3
    Skönt att det börjar ge med sig..... aldrig roligt när dem små är sjuka. Vi har likadant här. Maja är aldrig sjuk och har knappt varit under sina 5 levnadsår. Simon däremot är förkyld var och varannan vecka. ;-(
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Jobbigt

    med så mycket sjukdom. Men vad skönt att febern börjar ge med sig. Hoppas bara att du och maken (och Julia) klarar er. Grattis i efterskott.
  8. 4
    Jobbigt med så mycket sjukdom. Men vad skönt att febern börjar ge med sig. Hoppas bara att du och maken (och Julia) klarar er. Grattis i efterskott.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Tack för omtanken!

    Ringde nu hem och kollade, hon börjar bli lite bättre , tydligen vill hon byta blöja hela tiden..varför, det vet inte jag!

  10. 5
    Tack för omtanken! Ringde nu hem och kollade, hon börjar bli lite bättre , tydligen vill hon byta blöja hela tiden..varför, det vet inte jag!

  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    Oh...

    Hoppas att hon kryar på sig snart! Stor kram till er alla!
  12. 6
    Oh... Hoppas att hon kryar på sig snart! Stor kram till er alla!

Liknande trådar

  1. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  2. Feber?
    By Sinkan in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 13:59
  3. Feber
    By *Lillan* in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 19:12
  4. Feber :(
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 08:43
  5. Feber?
    By Moonbeam in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 07:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar