Hur är era barn
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Hur är era barn

    på tex fest när det är mycket folk omkring? Jag har alltid fått höra att Alex är så charmig och orädd och kan gå från person till person och sitta i knät osv. Men nu i lördags när vi var på fest fick jag verkligen bevis för det själv... I vardagsrummet sitter ca 20 personer, alla han känner igen är i köket. Vart spenderar han sin tid? Jo i vardagsrummet bland alla främlingar (det tog väl en 30 minuter att liksom vänja sig, sen var det full rulle). Går fram till högtalaren och börjar dansa och alla som sträcker fram handen tar han i hand eller gör \"give me five\" på *skrattar* Han älskar att vara där det är mycket folk och han spelar apa och njuter av uppmärksamheten. Tror vi har en framtida skådespelare här hemma *skrattar* Jag har i min enfald trott att alla barn är så här, det är ju första barnet och jag har inget att jämföra med... Visst är det kul, men ändå känns det läskigt att han så lätt går fram till främlingar. Det kan inte vara svårt för någon att locka med honom någonstans *ryser* Hur är era barn? Är dom också helt orädda eller mer försiktiga?
  2. 1
    Hur är era barn på tex fest när det är mycket folk omkring? Jag har alltid fått höra att Alex är så charmig och orädd och kan gå från person till person och sitta i knät osv. Men nu i lördags när vi var på fest fick jag verkligen bevis för det själv... I vardagsrummet sitter ca 20 personer, alla han känner igen är i köket. Vart spenderar han sin tid? Jo i vardagsrummet bland alla främlingar (det tog väl en 30 minuter att liksom vänja sig, sen var det full rulle). Går fram till högtalaren och börjar dansa och alla som sträcker fram handen tar han i hand eller gör \"give me five\" på *skrattar* Han älskar att vara där det är mycket folk och han spelar apa och njuter av uppmärksamheten. Tror vi har en framtida skådespelare här hemma *skrattar* Jag har i min enfald trott att alla barn är så här, det är ju första barnet och jag har inget att jämföra med... Visst är det kul, men ändå känns det läskigt att han så lätt går fram till främlingar. Det kan inte vara svårt för någon att locka med honom någonstans *ryser* Hur är era barn? Är dom också helt orädda eller mer försiktiga?
  3. Astrid med pojkarna + bf 21/11
    #2

    Isak är en liten blyger...

    Han håller sig gärna hos mamma och pappa i början, vill INTE ha påstridiga människor direkt på!
    Men bara han fått \"komma in i\" omgivningen är det helt lugnt! Då kan han koppla bort blygheten och koppla på charmen. =)
  4. 2
    Isak är en liten blyger... Han håller sig gärna hos mamma och pappa i början, vill INTE ha påstridiga människor direkt på!
    Men bara han fått \"komma in i\" omgivningen är det helt lugnt! Då kan han koppla bort blygheten och koppla på charmen. =)
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Orädd, annars skulle hon nog

    inte kunna håller på och filma:)Men hon har helt klart sina favoriter och kan dissa de som hon inte gillar genom att vända bort huvudet och låsas som om det regnar....
  6. 3
    Orädd, annars skulle hon nog inte kunna håller på och filma:)Men hon har helt klart sina favoriter och kan dissa de som hon inte gillar genom att vända bort huvudet och låsas som om det regnar....
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Först...

    tar det typ en halvtimme innan nån annan än jag och möjligvis hennes pappa får röra henne, men sen är det full rulle! Inte blyg alls utan dansar, äter och \"apar\" sig!
    Hon är en riktig liten pajas! Ett \"gelehallon\" som alla bara måste älska! :)

    Ibland tycker jag nästan lite synd om storasyster faktiskt! Hela tiden är det bara \"Wilma är sååå söt\" och \"Wilma är så gullig\"...
  8. 4
    Först... tar det typ en halvtimme innan nån annan än jag och möjligvis hennes pappa får röra henne, men sen är det full rulle! Inte blyg alls utan dansar, äter och \"apar\" sig!
    Hon är en riktig liten pajas! Ett \"gelehallon\" som alla bara måste älska! :)

    Ibland tycker jag nästan lite synd om storasyster faktiskt! Hela tiden är det bara \"Wilma är sååå söt\" och \"Wilma är så gullig\"...

Liknande trådar

  1. Barn per vuxen/små barn/stora barn
    By Piilla in forum Barn som yrke
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-15, 10:06
  2. Två barn har frågat efter mitt barn.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 17:07
  3. Korta barn är smartare än långa barn
    By Rut_Blad in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 09:32
  4. Äldre barn eller yngre barn?
    By Millis1 in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 08:57
  5. Stort steg från 3 barn till 4 barn??
    By TJ in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar