Minirin..
Föräldraskap
  1. joliegirl
    #1

    Minirin..

    Hej .. vill bara tala om för dom som ej har testat minirin i nässpray att det är annorlunda med det jämfört med tabletter.. den hjälper mer. man kan dosera efter hur mycket barnen själva producerar ämnet som dom inte har än.. Vi gick från 3 puffar till1 puff per natt. Vilken lättnad det var för henne när kompisar skulle sova över å man kunde säga att hon var förkyld å behövde nässpray.. inte pinsamt alls villket är viktigt när man är 7 år. det är dyrt men hur kan man mäta barns lycka i pengar?? det är värt allt.. Lycka till alla..
  2. 1
    Minirin.. Hej .. vill bara tala om för dom som ej har testat minirin i nässpray att det är annorlunda med det jämfört med tabletter.. den hjälper mer. man kan dosera efter hur mycket barnen själva producerar ämnet som dom inte har än.. Vi gick från 3 puffar till1 puff per natt. Vilken lättnad det var för henne när kompisar skulle sova över å man kunde säga att hon var förkyld å behövde nässpray.. inte pinsamt alls villket är viktigt när man är 7 år. det är dyrt men hur kan man mäta barns lycka i pengar?? det är värt allt.. Lycka till alla..
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Vår erfarenhet också

    Sprayen fungerar bättre för vår son också, men jag trodde han var ensam om det! Jag trodde att det var för att han har svårt att svälja tabletter och måste dricka ganska mycket när han tar dem (han tar 3 tabletter, eller 6 sprayningar). Vi har bara fått höra att tabletterna brukar vara bättre, särskilt när man är förkyld.
  4. 2
    Vår erfarenhet också Sprayen fungerar bättre för vår son också, men jag trodde han var ensam om det! Jag trodde att det var för att han har svårt att svälja tabletter och måste dricka ganska mycket när han tar dem (han tar 3 tabletter, eller 6 sprayningar). Vi har bara fått höra att tabletterna brukar vara bättre, särskilt när man är förkyld.
  5. Birgitta, since 1997
    #3

    Min dotter blev täppt av sprayen

    Så det funkade inte för oss av det skälet...
  6. 3
    Min dotter blev täppt av sprayen Så det funkade inte för oss av det skälet...

Liknande trådar

  1. Minirin!
    By Anna m.Leo&Lovis in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-27, 21:03
  2. Minirin.
    By ar72 in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 17:44
  3. Minirin
    By Börjar ledsna in forum Föräldraskap
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 06:56
  4. Minirin-dos?
    By EEBB in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-01, 16:19
  5. Minirin??
    By johan0630 in forum Föräldraskap
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 23:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar