När ni var gravida
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    När ni var gravida

    Var bebisen då en vilde eller lite lugnare? Och passade sedan den födde bebisen in i det mönstret? Och höll den samma dagsrytm som i magen tro?

    Man har ju hört \"skrocket\" att en vilde i magen är en vilde sen oxå :) Och Teo är/har vart en vilde hela tiden och bebisen i magen är faktiskt mkt vildare än Teo var i magen :) ojoj :D
  2. 1
    När ni var gravida Var bebisen då en vilde eller lite lugnare? Och passade sedan den födde bebisen in i det mönstret? Och höll den samma dagsrytm som i magen tro?

    Man har ju hört \"skrocket\" att en vilde i magen är en vilde sen oxå :) Och Teo är/har vart en vilde hela tiden och bebisen i magen är faktiskt mkt vildare än Teo var i magen :) ojoj :D
  3. Astrid med pojkarna -32 dagar
    #2

    Mina barn...

    Har varit rätt lugna i magen och relativt lugna sen åxå. Den som bor i magen NU däremot är sjövild! Hoppas det lugnar sig... =)
  4. 2
    Mina barn... Har varit rätt lugna i magen och relativt lugna sen åxå. Den som bor i magen NU däremot är sjövild! Hoppas det lugnar sig... =)
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Stämmer på mina

    barn. Linnéa var det full fart på i magen och det är det minst sagt nu. Och Alexander var lungnare och det stämmer oxå.
    /Ulle
  6. 3
    Stämmer på mina barn. Linnéa var det full fart på i magen och det är det minst sagt nu. Och Alexander var lungnare och det stämmer oxå.
    /Ulle
  7. Matilda m.Alicia + 2 till
    #4

    Stämmer inte på mina

    Alicia var sjövild mellan 22-00 på kvällarna i magen, men nu somnar hon 17 varje kväll =)
    Har sovit bra ända från början.

    Hennes storebror var likadan och han var ännu värre med sovandet, somnade redan 16...

    Dock har båda varit intensiva då de varit vakna. Mycket pillriga och busiga =)

    Äldsta var ungefär samma, fast hon sov mer normala tider.

    Hoppas inte nya bebin blir ännu vildare än Alex =)
  8. 4
    Stämmer inte på mina Alicia var sjövild mellan 22-00 på kvällarna i magen, men nu somnar hon 17 varje kväll =)
    Har sovit bra ända från början.

    Hennes storebror var likadan och han var ännu värre med sovandet, somnade redan 16...

    Dock har båda varit intensiva då de varit vakna. Mycket pillriga och busiga =)

    Äldsta var ungefär samma, fast hon sov mer normala tider.

    Hoppas inte nya bebin blir ännu vildare än Alex =)
  9. Matilda m.Alicia + 2 till
    #5

    Förlåt, Teo skulle det ju stå =) IMT

    s
  10. 5
    Förlåt, Teo skulle det ju stå =) IMT s
  11. Anni m Isa 0209 & Em 0407
    #6

    Stämmer inte direkt

    Isa var sjövild i magen. Hon höll på o sparka sönder revbenen på mig, körde kullerbyttor dygnet runt. När hon kom ut hade hon iof kolik i 3 månader men dess har hon varit en rätt så lugnt tjej. Temperament som få men inte så att hon klättrar eller rejvar runt.
    Emilia var rätt så lugn i magen. Gjorde inte mycket väsen av sig alls. Nu klättar hon överallt, ska höras o synas hela tiden, rå härlig unge *l*...
  12. 6
    Stämmer inte direkt Isa var sjövild i magen. Hon höll på o sparka sönder revbenen på mig, körde kullerbyttor dygnet runt. När hon kom ut hade hon iof kolik i 3 månader men dess har hon varit en rätt så lugnt tjej. Temperament som få men inte så att hon klättrar eller rejvar runt.
    Emilia var rätt så lugn i magen. Gjorde inte mycket väsen av sig alls. Nu klättar hon överallt, ska höras o synas hela tiden, rå härlig unge *l*...
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    Vet ej

    båda mina har väl varit lagom vilda i magen. Varken mer eller mindre om jag minns rätt :-)
    Nu är dom ganska lugna av sig i verkligheten också, eller vad menar man med vilde och lugn egentligen?
  14. 7
    Vet ej båda mina har väl varit lagom vilda i magen. Varken mer eller mindre om jag minns rätt :-)
    Nu är dom ganska lugna av sig i verkligheten också, eller vad menar man med vilde och lugn egentligen?

Liknande trådar

  1. ni gravida...
    By Lin-nea in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 22:08
  2. Gravida gravida vart jag än ser.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 20:00
  3. Gravida, gravida överallt bara gravida!!
    By Lexiee in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:50
  4. Gravida???
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 15:19
  5. ni som är gravida
    By annanym in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-29, 15:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar