Wilma är så söt!
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Wilma är så söt!

    Just nu dukar hon bordet! Hon fick välja och då ska vi äta framför bollibompa! :)

    Hon springer fram och tillbaka med bestick, glas och tallrikar! Blir jättearg är det är slut och sen dukar hon upp så fint på bortde, säger \"SÅ!\" och ser hur nöjd ut som helst! *gullunge*
  2. 1
    Wilma är så söt! Just nu dukar hon bordet! Hon fick välja och då ska vi äta framför bollibompa! :)

    Hon springer fram och tillbaka med bestick, glas och tallrikar! Blir jättearg är det är slut och sen dukar hon upp så fint på bortde, säger \"SÅ!\" och ser hur nöjd ut som helst! *gullunge*
  3. Astrid med pojkarna -32 dagar
    #2

    Åh

    vad duktig hon är. =) Det är kul med småttingarna hur mycket dom gillar att hjälpa till med hushållsarbetet! Isak är en hejare på att tvätta och fixa med disken... Synd bara att just det intresset håller i sig upp i åldrarna!
  4. 2
    Åh vad duktig hon är. =) Det är kul med småttingarna hur mycket dom gillar att hjälpa till med hushållsarbetet! Isak är en hejare på att tvätta och fixa med disken... Synd bara att just det intresset håller i sig upp i åldrarna!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Ler...

    när jag ser henne framför mig!
    Är det en huslig liten madam som du har hemma månn tro..
  6. 3
    Ler... när jag ser henne framför mig!
    Är det en huslig liten madam som du har hemma månn tro..
  7. Zukits med Filip 18/6-04
    #4

    Vad gulligt!

    Filip gillar också att springa fram och tillbaka vid dukning, men han nåt inte upp till bordet. Kanske borde testa nån gång att äta framför tv så han kan duka bordet också.
  8. 4
    Vad gulligt! Filip gillar också att springa fram och tillbaka vid dukning, men han nåt inte upp till bordet. Kanske borde testa nån gång att äta framför tv så han kan duka bordet också.
  9. Anni m Isa 0209 & Em 0407
    #5

    Gulligt

    Kommer ihåg att Isa var precis så där, skulle duka, hänga tvätt etc. Emilia är precis tvärtom...
    hon slänger ner tallrikarna ifrån bordet, smäller igen tvättmaskinen när man förösker ta ut tvätten, går o ändrar programmet mitt i *s*...
  10. 5
    Gulligt Kommer ihåg att Isa var precis så där, skulle duka, hänga tvätt etc. Emilia är precis tvärtom...
    hon slänger ner tallrikarna ifrån bordet, smäller igen tvättmaskinen när man förösker ta ut tvätten, går o ändrar programmet mitt i *s*...
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Visst är det söta :))

    Cornelia är också vansinnigt hjälpsam - Fröknarna meddelar häpet hur \"skärpt\" hon är, som hajjar på en gång vad som behövs och vad hon ska hämta... :)

    Cornelia älskar också de här leksak-köks-grejerna, hon springer till leksaksköket direkt på mornarna på dagis. Jag hävdar iaf bestämt att det är inget genetiskt, och är det genetisk så är det från fadern, inte från mig! ;)
  12. 6
    Visst är det söta :)) Cornelia är också vansinnigt hjälpsam - Fröknarna meddelar häpet hur \"skärpt\" hon är, som hajjar på en gång vad som behövs och vad hon ska hämta... :)

    Cornelia älskar också de här leksak-köks-grejerna, hon springer till leksaksköket direkt på mornarna på dagis. Jag hävdar iaf bestämt att det är inget genetiskt, och är det genetisk så är det från fadern, inte från mig! ;)

Liknande trådar

  1. Wilma 2-år
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 14:07
  2. Wilma?
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 18:33
  3. Wilma 2 år!!!
    By -Grynet- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 17:48
  4. Wilma bf 18/12
    By Hemmamamma m 3+pyret in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 13:50
  5. WILMA 1 ÅR=)
    By Blubben in forum _05 Höstbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 11:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar