Australien
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Australien

    Hejsan.
    Jag är nyförlovad med min Australiensare men känt honom i flera år.Jag har två barn sedan tidigare(ensam vårdnad) och har precis börjat den långa processen om att ansöka om Partner Visa dit.Undrar om det finns någon annan härinne som gått igenom samma sak o har lust att dela med sig av info eller tips.
    Ha en fin dag/kväll nu.
  2. 1
    Australien Hejsan.
    Jag är nyförlovad med min Australiensare men känt honom i flera år.Jag har två barn sedan tidigare(ensam vårdnad) och har precis börjat den långa processen om att ansöka om Partner Visa dit.Undrar om det finns någon annan härinne som gått igenom samma sak o har lust att dela med sig av info eller tips.
    Ha en fin dag/kväll nu.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Hm, tyvärr inte

    är här med en svensk. :) Men har många kompisar som gjort det - tyvärr kan jag inte referera, det verkar ha varit olika erfarenheter för dem. Lycka till!
  4. 2
    Hm, tyvärr inte är här med en svensk. :) Men har många kompisar som gjort det - tyvärr kan jag inte referera, det verkar ha varit olika erfarenheter för dem. Lycka till!
  5. evaOregon
    #3

    Min väninna ifrån Brisbane...

    bor här i USA och är gift med en amerikan. De flyttar till Australien nästa år och hon beräknar att det kommer att ta ett år innan hennes mans visa är klart.
  6. 3
    Min väninna ifrån Brisbane... bor här i USA och är gift med en amerikan. De flyttar till Australien nästa år och hon beräknar att det kommer att ta ett år innan hennes mans visa är klart.

Liknande trådar

  1. Australien nån?
    By AnHo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 05:25
  2. Australien?
    By ~Susanna~ in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 20:35
  3. Australien
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 14:28
  4. Australien Here we come!
    By Malo in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 17:48
  5. Hej Australien!
    By Fismamman in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar