Venus!
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Venus!

    Nu är jag helt förvirrad. Är du gravid eller inte!? Ena stunden frågar du om bebisar och syskon men förnekar att ni väntar en till pga av dålig ekonomi eller annat du vill göra. Nu står det nåt om v 18. Jag fattar inte....Nu får du minsann tala ur skägget! :) :)
  2. 1
    Venus! Nu är jag helt förvirrad. Är du gravid eller inte!? Ena stunden frågar du om bebisar och syskon men förnekar att ni väntar en till pga av dålig ekonomi eller annat du vill göra. Nu står det nåt om v 18. Jag fattar inte....Nu får du minsann tala ur skägget! :) :)
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    *haha*

    Nädå, jag är INTE gravid (vad jag vet iaf. *s*) Önskar, javisst, men jag får nog sukta och vara bebissjuk i minst ett år till!
  4. 2
    *haha* Nädå, jag är INTE gravid (vad jag vet iaf. *s*) Önskar, javisst, men jag får nog sukta och vara bebissjuk i minst ett år till!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Däremot..

    SER jag gravid ut! Och vad är värre än att inte vara gravid? Jo, att vilja vara gravid, inte vara gravid men SE gravid ut! :)
  6. 3
    Däremot.. SER jag gravid ut! Och vad är värre än att inte vara gravid? Jo, att vilja vara gravid, inte vara gravid men SE gravid ut! :)
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    *harkel*

    måste visst dementera det där... Trots kopparspiralen ÄR jag gravid, och ni få rgärna hålla en tumme för att det tittar ut en bebis 1/7! *s*
  8. 4
    *harkel* måste visst dementera det där... Trots kopparspiralen ÄR jag gravid, och ni få rgärna hålla en tumme för att det tittar ut en bebis 1/7! *s*
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5

    Åhhh, Grattis!!!

    Självklart håller vi alla tummar och tår att det blir en liten bebbe till! Kram på dej!
  10. 5
    Åhhh, Grattis!!! Självklart håller vi alla tummar och tår att det blir en liten bebbe till! Kram på dej!
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    Va??

    Grattis!! Jag håller självklart tummarna för att det går bra!!

    Grattiskram!
  12. 6
    Va?? Grattis!! Jag håller självklart tummarna för att det går bra!!

    Grattiskram!
  13. Medlem sedan
    Jul 2003
    #7

    GRATTIS Venus!

    :) Så roligt! Då slipper ni iaf fundera över hur/när trean skall komma ;)
    och jag tror mig minnas att det var du som i början här i junigruppen beskrev dina graviditeter som att ni bara behövde vara i samma rum du och mannen för att du skulle bli gravid ;) tror faktiskt det stämmer heehe
  14. 7
    GRATTIS Venus! :) Så roligt! Då slipper ni iaf fundera över hur/när trean skall komma ;)
    och jag tror mig minnas att det var du som i början här i junigruppen beskrev dina graviditeter som att ni bara behövde vara i samma rum du och mannen för att du skulle bli gravid ;) tror faktiskt det stämmer heehe
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    GRATTIS

    Självklart håller jag tummarna att allt skall gå bra.
  16. 8
    GRATTIS Självklart håller jag tummarna att allt skall gå bra.
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    Tack allihopa!

    Käner mig rätt omtumlad, pirrig och kan inte fatta att det är sant!
    HUr stor rär sannorlikheten att jag först blir gravid på första ÄL efter amning (med Wilma) och sen blir gravid på första ÄL efter amning, trots spiral!?! Sånt händer bara inte! :)
    Nu kan jag ju ge mig den på att det är tvillinga oxå! ;)

    Det verkar inte bättre än att vi blir gravida bara av att titta på varandra... Vad ska vi ha för skydd sen!?

    Hur som helst hoppas jag att allt går bra och att bebis tittar ut, frisk och kry i Juli!
  18. 9
    Tack allihopa! Käner mig rätt omtumlad, pirrig och kan inte fatta att det är sant!
    HUr stor rär sannorlikheten att jag först blir gravid på första ÄL efter amning (med Wilma) och sen blir gravid på första ÄL efter amning, trots spiral!?! Sånt händer bara inte! :)
    Nu kan jag ju ge mig den på att det är tvillinga oxå! ;)

    Det verkar inte bättre än att vi blir gravida bara av att titta på varandra... Vad ska vi ha för skydd sen!?

    Hur som helst hoppas jag att allt går bra och att bebis tittar ut, frisk och kry i Juli!
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Grattis va kul

    det är bara inse barn skaffar man inte dom får man : )
    Ibland hoppas nästan jag att jag blir gravid av misstag så att man slipper välja om det blir en trea eller inte...
    Ulle
  20. 10
    Grattis va kul det är bara inse barn skaffar man inte dom får man : )
    Ibland hoppas nästan jag att jag blir gravid av misstag så att man slipper välja om det blir en trea eller inte...
    Ulle
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11

    WoW...

    Grattis....
    Kul med såna där små överraskningar.... Vi får ju snart vår lilla som busade med oss...
  22. 11
    WoW... Grattis....
    Kul med såna där små överraskningar.... Vi får ju snart vår lilla som busade med oss...
  23. Astrid med pojkarna -29 dagar
    #12

    ÅHHH! =)

    GRATTIS till en liten trea till sommaren!!! =) Gud vad kul, även om det var en aning oplanerat... men; det behöver ju inte alltid följa planen för att bli bra! =)
    Kramar!
  24. 12
    ÅHHH! =) GRATTIS till en liten trea till sommaren!!! =) Gud vad kul, även om det var en aning oplanerat... men; det behöver ju inte alltid följa planen för att bli bra! =)
    Kramar!
  25. Cachi
    #13

    Fniss,,

    ,,det där är ju bara för härligt! :-)
    Nu slipper ni planera o fundera hur ni ska ha det. Naturen sköter sitt. Grattis!!!
  26. 13
    Fniss,, ,,det där är ju bara för härligt! :-)
    Nu slipper ni planera o fundera hur ni ska ha det. Naturen sköter sitt. Grattis!!!
  27. Jenny m. pojkarna
    #14

    Måste bara gratta dig!

    Du måste ha otroligt lätt att bli gravid, när du kan bli gravid trots att du har kopparspiral. =)
  28. 14
    Måste bara gratta dig! Du måste ha otroligt lätt att bli gravid, när du kan bli gravid trots att du har kopparspiral. =)
  29. Medlem sedan
    Jul 2001
    #15

    Är det en liten...

    ... tjej i magen denna gång tro? ;o)
    Vad spännande med en liten trea!!!!
  30. 15
    Är det en liten... ... tjej i magen denna gång tro? ;o)
    Vad spännande med en liten trea!!!!
  31. Medlem sedan
    Jul 2001
    #16

    Ovanstående inlägg till Vivi! :o)

    Det var alltså tänkt till Vivi ang en liten tjejja i magen! Fast vem vet; det kanske är en tredje tjej i din mage Venus...???
  32. 16
    Ovanstående inlägg till Vivi! :o) Det var alltså tänkt till Vivi ang en liten tjejja i magen! Fast vem vet; det kanske är en tredje tjej i din mage Venus...???
  33. Daphnia
    #17

    GRATTIS!!

    *skrattar*... tänk vad enkelt ni får det att besluta om framtiden nu... grattis igen!!
  34. 17
    GRATTIS!! *skrattar*... tänk vad enkelt ni får det att besluta om framtiden nu... grattis igen!!
  35. Medlem sedan
    Feb 2000
    #18

    *haha*

    Tack allihopa igen!

    Känns fortfarande helt overkligt och jag kan bara inte tro det! :) Jag är superglad även om det ställer till det ekonomiska en hel del...

    Men lite häftigt är det i alla fall att man inte kan planera sitt liv, hur mycket man än försöker! :)

    Ni kan väl hålla en tumme för att det går bra att få ut spiralen i morrn utan att skada lilla Mini?
  36. 18
    *haha* Tack allihopa igen!

    Känns fortfarande helt overkligt och jag kan bara inte tro det! :) Jag är superglad även om det ställer till det ekonomiska en hel del...

    Men lite häftigt är det i alla fall att man inte kan planera sitt liv, hur mycket man än försöker! :)

    Ni kan väl hålla en tumme för att det går bra att få ut spiralen i morrn utan att skada lilla Mini?
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19

    Grattis!!!

    Spiralbarn väldigt söta av sig, men otroligt busiga :)
  38. 19
    Grattis!!! Spiralbarn väldigt söta av sig, men otroligt busiga :)
  39. Medlem sedan
    Oct 2001
    #20

    Absolut!

    Tummar hålles! Stort Grattis! Snacka om snopet! Jag menar du ville och så och din sambo ville vänta och sen blir det trots skydd. Önskar att det vore så för oss också så slapp man \"bestämma\" sig :-)
  40. 20
    Absolut! Tummar hålles! Stort Grattis! Snacka om snopet! Jag menar du ville och så och din sambo ville vänta och sen blir det trots skydd. Önskar att det vore så för oss också så slapp man \"bestämma\" sig :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Venus
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 20:56
  2. Venus!
    By f.d. Toker in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 18:03
  3. Venus
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:51
  4. Venus
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 16:26
  5. Venus
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar