Jag har tänkt på Mia med Viggo....
Många barn
  1. bambini
    #1

    Jag har tänkt på Mia med Viggo....

    hela dagen. Det har berört mig och alla andra här inne något oerhört.Min yngsta är nu fyra och är fortfarande en liten virvelvind. När han var två år som Viggo är var det ju ännu mer bus och fart. Det är ett ögonblicks sekund som kan förändra allt.
    Allt annat blir så litet när man vet att ett litet barn ligger och kämpar för att få stanna kvar.
    Jag är inte troende på så sätt men känner att jag ändå också som flera andra, vill ta till allt. Jag har bett till han däruppe att vaka och hlälpa dem i sin svåra stund.
    Jag har redan skrivit ett inlägg under Mias men detta hemska får mig att än en gång skicka alla styrkekramar till er och hoppas att er lille prins Viggo vaknar upp till sin mamma och pappa igen!!
  2. 1
    Jag har tänkt på Mia med Viggo.... hela dagen. Det har berört mig och alla andra här inne något oerhört.Min yngsta är nu fyra och är fortfarande en liten virvelvind. När han var två år som Viggo är var det ju ännu mer bus och fart. Det är ett ögonblicks sekund som kan förändra allt.
    Allt annat blir så litet när man vet att ett litet barn ligger och kämpar för att få stanna kvar.
    Jag är inte troende på så sätt men känner att jag ändå också som flera andra, vill ta till allt. Jag har bett till han däruppe att vaka och hlälpa dem i sin svåra stund.
    Jag har redan skrivit ett inlägg under Mias men detta hemska får mig att än en gång skicka alla styrkekramar till er och hoppas att er lille prins Viggo vaknar upp till sin mamma och pappa igen!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    jag ber för er

    \" Gud ta hand om hela situationen! Jesus kom med din helande styrka över lille Viggo! Jesus kom med din trygghet och din frid över Mia och hennes familj så de får styrka att hålla ut och hålla fast i detta.
    jag ber i Jesu namn!
  4. 2
    jag ber för er \" Gud ta hand om hela situationen! Jesus kom med din helande styrka över lille Viggo! Jesus kom med din trygghet och din frid över Mia och hennes familj så de får styrka att hålla ut och hålla fast i detta.
    jag ber i Jesu namn!

Liknande trådar

  1. Jag har funderat i natt, tänkt och tänkt
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 11:05
  2. Viggo
    By Joa in forum _05 Höstbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 14:03
  3. Nu är Viggo här!!!!
    By Anonym in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 21:04
  4. Och Min Viggo
    By Joa in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 10:51
  5. Hur går det för Viggo? imt
    By MsK in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar