Nu har jag börjat att distrahera mej
Planera för barn
  1. Dreama
    #1

    Nu har jag börjat att distrahera mej

    från barnlängtan genom att stenhårt koncentrera mej på viktminskning...varje ggn förr då jag börjat med att ta itu me vikten har jag blitt gravid och det har aldrig avlutats...denna gång finns det ju inga hinder...haha.
    Kul att kunna tänka \"åt andra hållet\" att få en mindre mage, snygga kläder, känna mej smal....det funkar för mej detta....tänker inte så mkt på bebisat just nu...*L*
  2. 1
    Nu har jag börjat att distrahera mej från barnlängtan genom att stenhårt koncentrera mej på viktminskning...varje ggn förr då jag börjat med att ta itu me vikten har jag blitt gravid och det har aldrig avlutats...denna gång finns det ju inga hinder...haha.
    Kul att kunna tänka \"åt andra hållet\" att få en mindre mage, snygga kläder, känna mej smal....det funkar för mej detta....tänker inte så mkt på bebisat just nu...*L*
  3. Anna
    #2

    Jag försöker också distrahera mig själv...

    Det går dock inte så bra. Jag koncentrerar mig på att träna hunden/hundarna och mig själv men det tar tyvärr bara bort tankarna tillfälligt. Försöker tänka på att jag kanske inte ens kan få barn öht så det är lika bra att ställa in sig på att skaffa fler hundar och träna mer istället. Jag skulle trivas med livet så också, med bara fyrfota barn men helst inte förstås...

    mvh Anna *svamlar mer än vanligt..?*
  4. 2
    Jag försöker också distrahera mig själv... Det går dock inte så bra. Jag koncentrerar mig på att träna hunden/hundarna och mig själv men det tar tyvärr bara bort tankarna tillfälligt. Försöker tänka på att jag kanske inte ens kan få barn öht så det är lika bra att ställa in sig på att skaffa fler hundar och träna mer istället. Jag skulle trivas med livet så också, med bara fyrfota barn men helst inte förstås...

    mvh Anna *svamlar mer än vanligt..?*

Liknande trådar

  1. Börjat med Gi!
    By allimaca in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 06:11
  2. Nu har det börjat!
    By azza in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 21:26
  3. Ni som har börjat om
    By ejjvi in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 18:50
  4. Har börjat på
    By Sanna med Paula & Simon in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 19:22
  5. Nu har jag börjat med GI
    By PiaD1978 in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar