fan...
Kärlek & relationer
  1. eh
    #1

    fan...

    usch jag mår dåligt. (konstigt vore väl annars)... Men för att göra hela historien kort, jag var otrogen mot min man med en kille som jag tycker väldigt, väldigt bra om men det var inget som var alls planerat. Har nyligen fått barn, och pappan är med största sannolikhet \'den andre\'. (får svar inom någon vecka) Min man, vi genomgår skilsmässa pga otroheten, vill i vilket fall inte ha någon kontakt med mig, vare sig barnet skulle vara hans eller inte... men jag saknar tiden han och jag hade så otroligt mycket. Saknaden har kommit mer och mer ju längre tiden gått. Inte minskat så som alla mina vänner sagt att den skulle. Jag vet inte hur jag ska klara av att leva utan honom, och jag VET att det kanske jag borde tänkt på innan jag var otrogen så ingen behöver påpeka det :(, allt känns bara så hopplöst och jag kan inte prata med min man om det heller för han vill som sagt inte ha någon kontakt med mig. Jag har gjort honom så jävla illa, och jag har förlorat det som varit mitt allt.... Det gör ont... Så jävla ont.
  2. 1
    fan... usch jag mår dåligt. (konstigt vore väl annars)... Men för att göra hela historien kort, jag var otrogen mot min man med en kille som jag tycker väldigt, väldigt bra om men det var inget som var alls planerat. Har nyligen fått barn, och pappan är med största sannolikhet \'den andre\'. (får svar inom någon vecka) Min man, vi genomgår skilsmässa pga otroheten, vill i vilket fall inte ha någon kontakt med mig, vare sig barnet skulle vara hans eller inte... men jag saknar tiden han och jag hade så otroligt mycket. Saknaden har kommit mer och mer ju längre tiden gått. Inte minskat så som alla mina vänner sagt att den skulle. Jag vet inte hur jag ska klara av att leva utan honom, och jag VET att det kanske jag borde tänkt på innan jag var otrogen så ingen behöver påpeka det :(, allt känns bara så hopplöst och jag kan inte prata med min man om det heller för han vill som sagt inte ha någon kontakt med mig. Jag har gjort honom så jävla illa, och jag har förlorat det som varit mitt allt.... Det gör ont... Så jävla ont.
  3. Guldflicka
    #2

    Finner inga ord


    men jag vill i alla fall skriva något uppmuntrande. Inte lätt att finna ord som sagt, men tycker du är tapper som orkar genom detta. Du har tagit konsekvensen av ditt felsteg. Du och ingen annan kommer att leva med det varje dag. Ta hand om dig och hata inte dig själv. Livet är så här svårt och hopplöst, vi gör fel och för din del så blev konsekvensen stor men andra kanske klarar sig undan med mindre. Nu har du en liten att ta hand om, ge h*n allt du kan av din kärlek, läk dina sår den tid som behövs och sen börjar du om, Ok ...kämpa på nu.
  4. 2
    Finner inga ord
    men jag vill i alla fall skriva något uppmuntrande. Inte lätt att finna ord som sagt, men tycker du är tapper som orkar genom detta. Du har tagit konsekvensen av ditt felsteg. Du och ingen annan kommer att leva med det varje dag. Ta hand om dig och hata inte dig själv. Livet är så här svårt och hopplöst, vi gör fel och för din del så blev konsekvensen stor men andra kanske klarar sig undan med mindre. Nu har du en liten att ta hand om, ge h*n allt du kan av din kärlek, läk dina sår den tid som behövs och sen börjar du om, Ok ...kämpa på nu.
  5. F.d Otrogen kvinna
    #3

    lider med dig

    förstår det måste kännas så tungt nu för dig.
    Tyvärr måste jag låta hård nu & det gör jag inte för att vara elak, jag har varit i nästan samma situation som dig, men du måste bita ihop nu, gå vidare, tiden läker dom flesta såren.
    Tänk på ditt barn & dig i första hand.
    Kanske kommer din f.d kille ta sig hand barnet om det nu visar sig vara hans, & kanske kan ni hitta tillbax till varann om de visar sig vara hans barn.

    Om inte, så hoppas jag den andre mannen tar sitt anvsar för barnet.
    sen måste du lappa ihop dig själv & gi vidare.

    var stark.
    vi finns här.
  6. 3
    lider med dig förstår det måste kännas så tungt nu för dig.
    Tyvärr måste jag låta hård nu & det gör jag inte för att vara elak, jag har varit i nästan samma situation som dig, men du måste bita ihop nu, gå vidare, tiden läker dom flesta såren.
    Tänk på ditt barn & dig i första hand.
    Kanske kommer din f.d kille ta sig hand barnet om det nu visar sig vara hans, & kanske kan ni hitta tillbax till varann om de visar sig vara hans barn.

    Om inte, så hoppas jag den andre mannen tar sitt anvsar för barnet.
    sen måste du lappa ihop dig själv & gi vidare.

    var stark.
    vi finns här.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Mannen..

    sa inget om att han inte skulle ta hand om barnet om det var hans,Han sa att han inte ville ha någon kontakt med henne.
  8. 4
    Mannen.. sa inget om att han inte skulle ta hand om barnet om det var hans,Han sa att han inte ville ha någon kontakt med henne.
  9. sara med 4:e på väg
    #5

    jag vet vad du menar....

    när det gäller saknaden. När mitt förra förhållande sprack ( för han hade hittat en annan) blev saknade värre med tiden det riktigt värkte i kroppen. Jag mådde så dåligt att jag gick ner 20 kg på 2 månader. Men så en dag , när man hade gett upp hoppet på att träffa en underbar kille stod han bara där. All min \"sorg\" efter att förlorat min FD bara försvann totalt. Idag 6 år senare har vi gift oss och väntar vårat 4 barn. Så försök bara att \"härda\" ut och låt ditt barn få se och uppleva en glad mamma så kommer allt att ordna sig fastän det ser väldigt mörkt ut idag. Lycka till
  10. 5
    jag vet vad du menar.... när det gäller saknaden. När mitt förra förhållande sprack ( för han hade hittat en annan) blev saknade värre med tiden det riktigt värkte i kroppen. Jag mådde så dåligt att jag gick ner 20 kg på 2 månader. Men så en dag , när man hade gett upp hoppet på att träffa en underbar kille stod han bara där. All min \"sorg\" efter att förlorat min FD bara försvann totalt. Idag 6 år senare har vi gift oss och väntar vårat 4 barn. Så försök bara att \"härda\" ut och låt ditt barn få se och uppleva en glad mamma så kommer allt att ordna sig fastän det ser väldigt mörkt ut idag. Lycka till
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar