Ett litet skryt-inlägg ;)!
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Ett litet skryt-inlägg ;)!

    Min lille tokis satt idag enbart med stöd av sina armar :)! 30 sekunder i snygg hösäck/ostbåge-stil! Tänk vad glad man kan bli för framsteg :)!
  2. 1
    Ett litet skryt-inlägg ;)! Min lille tokis satt idag enbart med stöd av sina armar :)! 30 sekunder i snygg hösäck/ostbåge-stil! Tänk vad glad man kan bli för framsteg :)!
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    härligt

    visst är det underart! det är stort, jag fick också vänta länge på att min lille kille satt själv, jag tror jag grät då! ;-)
  4. 2
    härligt visst är det underart! det är stort, jag fick också vänta länge på att min lille kille satt själv, jag tror jag grät då! ;-)
  5. LisaFia
    #3

    kul!

    Jag förstår hur stort det är. Har själv en multihandikappad dövblind dotter och varje steg är SÅ stort. Var stolt!
  6. 3
    kul! Jag förstår hur stort det är. Har själv en multihandikappad dövblind dotter och varje steg är SÅ stort. Var stolt!
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Ja, jag blev lite...

    tårögd. Jag hann till och med ta ett kort och jag skickade det till min lillasyster som grät en skvätt när hon fick se kortet. Kortet är insatt i mitt album om du vill se :)!
  8. 4
    Ja, jag blev lite... tårögd. Jag hann till och med ta ett kort och jag skickade det till min lillasyster som grät en skvätt när hon fick se kortet. Kortet är insatt i mitt album om du vill se :)!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    *sträcker på mig*

    Javisst, är jag stolt! Han är såå duktig! Han har ju inte direkt förutsättningarna med sig.
    Bildbevis på Bosses sitt-triumf finns nu i mitt album om du vill se :)!
  10. 5
    *sträcker på mig* Javisst, är jag stolt! Han är såå duktig! Han har ju inte direkt förutsättningarna med sig.
    Bildbevis på Bosses sitt-triumf finns nu i mitt album om du vill se :)!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6

    så söt!

    jag kollade in fotot, vilken goding!!
  12. 6
    så söt! jag kollade in fotot, vilken goding!!
  13. Medlem sedan
    Oct 1998
    #7

    Vilka minnen du framkallar!!! :-)

    Kommer genast ihåg känslan av glädje hos både mig och sonen när han lyckades lyfta på huvudet i magläge, ett stort triumferande leende hade han oxå då. Alla kort jag hade kvar i kameran gick åt den dagen, så när han fyllde 1 år några dagar senare fanns ingen film kvar (snyft). MEN med de bilderna så var det faktiskt värt det, han var salig och det syns på korten.
  14. 7
    Vilka minnen du framkallar!!! :-) Kommer genast ihåg känslan av glädje hos både mig och sonen när han lyckades lyfta på huvudet i magläge, ett stort triumferande leende hade han oxå då. Alla kort jag hade kvar i kameran gick åt den dagen, så när han fyllde 1 år några dagar senare fanns ingen film kvar (snyft). MEN med de bilderna så var det faktiskt värt det, han var salig och det syns på korten.

Liknande trådar

  1. Nu kommer sånt där litet skryt om barn
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 20:17
  2. Skryt inlägg
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 05:51
  3. Litet skryt *extremt långt*
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-16, 12:19
  4. Ang alla inlägg om skryt...
    By anonym pga ämnet in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 10:25
  5. Ett inlägg, skryt v/s framsteg
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar