klätterfia
_0401 Januaribarn
  1. yvonne med molly månstråle
    #1

    klätterfia

    har min dotter blivit ,drar fram och flyttar stolar så hon kan klättra upp överallt sen går hon framgångsrikt igenom vad som får vara kvar och inte resten kastar hon ner på golvet.
    Packar saker i burkar (med handtag) så hon samlar på sej sina skatterblir sedan super lessen om hon inte får som hon vill eller om vi vänder stolen upp och ner (vad gör man inte)
    Molly har varit ganska lugn tidigare,men nu är hon vilda molly
    Är det fler som blivit vilda efter 1 1/2 år??
  2. 1
    klätterfia har min dotter blivit ,drar fram och flyttar stolar så hon kan klättra upp överallt sen går hon framgångsrikt igenom vad som får vara kvar och inte resten kastar hon ner på golvet.
    Packar saker i burkar (med handtag) så hon samlar på sej sina skatterblir sedan super lessen om hon inte får som hon vill eller om vi vänder stolen upp och ner (vad gör man inte)
    Molly har varit ganska lugn tidigare,men nu är hon vilda molly
    Är det fler som blivit vilda efter 1 1/2 år??
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Nej

    Lukas blev vild så snart han lärde sig krypa och innan han var året gammal klättrade han på _allt_(badade bl a i handfatet inne på toa).
    Så han har inte blivit vild efter 1½ :)
  4. 2
    Nej Lukas blev vild så snart han lärde sig krypa och innan han var året gammal klättrade han på _allt_(badade bl a i handfatet inne på toa).
    Så han har inte blivit vild efter 1½ :)
  5. Jost m busfröna 31dgr till bf
    #3

    Min

    lilltjej var också vild och klättrande så fort hon lärde sig krypa och stå. Såhär vid dryga 20 mån så finns det lite som hindrar henne att ta sig fram och upp dit hon vill. Saker som hon hittar de flyger också oftast i vida bågar och i bland i brorsornas huvuden.
  6. 3
    Min lilltjej var också vild och klättrande så fort hon lärde sig krypa och stå. Såhär vid dryga 20 mån så finns det lite som hindrar henne att ta sig fram och upp dit hon vill. Saker som hon hittar de flyger också oftast i vida bågar och i bland i brorsornas huvuden.
  7. NenNa m E-04, C-00, A-98
    #4

    Ella får för det mesta...

    ...precis som hon vill! Hon möblerar om så att hon kommer dit hon vill och slåss, spottar och klöser om någon försöker hindra henne... Som tur är vill hon inte klättra lika högt som syskonen, utan nöjer sig med att komma upp i bänkhöjd.

    Jag har en liten madam som blir arg och förolämpad flera gånger i timmen - men är glad som en solstråle däremellan - så det gäller att hänga med i svängarna för att veta om man ska få en kladdig puss eller en snyting...
  8. 4
    Ella får för det mesta... ...precis som hon vill! Hon möblerar om så att hon kommer dit hon vill och slåss, spottar och klöser om någon försöker hindra henne... Som tur är vill hon inte klättra lika högt som syskonen, utan nöjer sig med att komma upp i bänkhöjd.

    Jag har en liten madam som blir arg och förolämpad flera gånger i timmen - men är glad som en solstråle däremellan - så det gäller att hänga med i svängarna för att veta om man ska få en kladdig puss eller en snyting...

Liknande trådar

  1. klätterfia och snormaja
    By funni in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 12:53
  2. Klätterfia
    By Kristina med 3 in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 13:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar