Har det kommit snö hos er....
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Har det kommit snö hos er....

    ännu denna höst?
    Här singlar de första snöflingorna ner precis just nu, det ser ut som att nån strött ut florsocker längs hela vår grusväg. Världen blev lite ljusare.

    Viktor är på Höstlov vid sin farmor & farfar, mina föräldrar skall köra efter honom idag för imorgon är det skoldag igen.
  2. 1
    Har det kommit snö hos er.... ännu denna höst?
    Här singlar de första snöflingorna ner precis just nu, det ser ut som att nån strött ut florsocker längs hela vår grusväg. Världen blev lite ljusare.

    Viktor är på Höstlov vid sin farmor & farfar, mina föräldrar skall köra efter honom idag för imorgon är det skoldag igen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Nej och det lär nog dröja

    Här nere får man ju vara glad om man har snö vintertid ;)
    Johanna längtar jättemycket efter snön i år och hon har pratat om det sen i september. Beror mycket på att backen utanför vårt hus som de brukar åka pulka i. Den brukar normalt bara ha en liten gång att åka i och i samma gång måste man gå upp för backen också.
    Det har varit så mycket högt gräs och småbuskar där men i sommar har det bott får i denna dal så nu har de rensat rejält.
  4. 2
    Nej och det lär nog dröja Här nere får man ju vara glad om man har snö vintertid ;)
    Johanna längtar jättemycket efter snön i år och hon har pratat om det sen i september. Beror mycket på att backen utanför vårt hus som de brukar åka pulka i. Den brukar normalt bara ha en liten gång att åka i och i samma gång måste man gå upp för backen också.
    Det har varit så mycket högt gräs och småbuskar där men i sommar har det bott får i denna dal så nu har de rensat rejält.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Näe, ingen snö

    här i Stockholm. Men jag och barnen längtar, för det är kul med snö! Det har varit några \"skraparutor på morgonen\" dagar förstås.

    Vilket tidigt höstlov, våra barn går en vecka till och sen har tom jag höstlov! Barnen är jätteglada för att för första gången få vara hemma från fritids!
  6. 3
    Näe, ingen snö här i Stockholm. Men jag och barnen längtar, för det är kul med snö! Det har varit några \"skraparutor på morgonen\" dagar förstås.

    Vilket tidigt höstlov, våra barn går en vecka till och sen har tom jag höstlov! Barnen är jätteglada för att för första gången få vara hemma från fritids!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    ja, faktiskt så snöade det i morse...

    men det stannar bara kvar på lite grässtrån och hustak...det är rätt så regnblandat...

    men ungarna blev superduperglada när de såg snön i luften...
  8. 4
    ja, faktiskt så snöade det i morse... men det stannar bara kvar på lite grässtrån och hustak...det är rätt så regnblandat...

    men ungarna blev superduperglada när de såg snön i luften...
  9. Medlem sedan
    Jan 1998
    #5

    Ja i morse var det snö hemma

    Men i Göteborg där jag är nu har det inte snöat alls!
  10. 5
    Ja i morse var det snö hemma Men i Göteborg där jag är nu har det inte snöat alls!

Liknande trådar

  1. Han har kommit!
    By isin 70 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 22:31
  2. nu har vi kommit på vad
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 15:12
  3. hon har kommit!
    By kakan_ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 17:10
  4. jag har kommit ut jag med!
    By mamma f 81 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 20:46
  5. Nu har vi kommit hem!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar