Har det kommit snö hos er....
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Har det kommit snö hos er....

    ännu denna höst?
    Här singlar de första snöflingorna ner precis just nu, det ser ut som att nån strött ut florsocker längs hela vår grusväg. Världen blev lite ljusare.
    Elvira är helt till sig, jätteglad för alla snöflingor. Hon började prata om att i dagis imorgon kan de ta fram pulkorna och åka nerför nån backe. Inte säkert det kommer SÅ myckte dock...
    Sedan blev hon också orolig att vi glömt något viktigt och böjade fråga sin far \"Jamen GRANEN då??!\"
    Hon har länge frågat om julen nämligen, och då har jag sagt \"Det dröjer läääänge ännu, först måste det komma snö...\" Så hon tänkte väl att det var julafton idag och att vi glömt bort det, jag försökte visa på väggalmanackan att vi skall vända två blad ännu innan den dagen kommer.
  2. 1
    Har det kommit snö hos er.... ännu denna höst?
    Här singlar de första snöflingorna ner precis just nu, det ser ut som att nån strött ut florsocker längs hela vår grusväg. Världen blev lite ljusare.
    Elvira är helt till sig, jätteglad för alla snöflingor. Hon började prata om att i dagis imorgon kan de ta fram pulkorna och åka nerför nån backe. Inte säkert det kommer SÅ myckte dock...
    Sedan blev hon också orolig att vi glömt något viktigt och böjade fråga sin far \"Jamen GRANEN då??!\"
    Hon har länge frågat om julen nämligen, och då har jag sagt \"Det dröjer läääänge ännu, först måste det komma snö...\" Så hon tänkte väl att det var julafton idag och att vi glömt bort det, jag försökte visa på väggalmanackan att vi skall vända två blad ännu innan den dagen kommer.
  3. Mr Z
    #2

    NEJ...

    Ingen snö men väl minusgrader och premiär för täckbyxorna, dottern var väl inte så nöjd men insåg att det var bra när hon kände hur kallt det var.
  4. 2
    NEJ... Ingen snö men väl minusgrader och premiär för täckbyxorna, dottern var väl inte så nöjd men insåg att det var bra när hon kände hur kallt det var.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    vi fick snö igårkäll

    och i natt. Vi bor i Eskilstuna.
  6. 3
    vi fick snö igårkäll och i natt. Vi bor i Eskilstuna.
  7. Siv & Lilla N
    #4

    Jomenvisst


    Vi bor ju långt uppe i norr och snön har lagt sig ordentligt här.
  8. 4
    Jomenvisst
    Vi bor ju långt uppe i norr och snön har lagt sig ordentligt här.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    Nej inte än

    Men i Vänersborg därjag jobbar hade det snöat i morse. Lite lite grand.
  10. 5
    Nej inte än Men i Vänersborg därjag jobbar hade det snöat i morse. Lite lite grand.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #6

    nej..här är det 10 grader

    fortfarande...varmt o skönt ;-)
  12. 6
    nej..här är det 10 grader fortfarande...varmt o skönt ;-)

Liknande trådar

  1. Han har kommit!
    By isin 70 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 22:31
  2. nu har vi kommit på vad
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 15:12
  3. hon har kommit!
    By kakan_ in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 17:10
  4. jag har kommit ut jag med!
    By mamma f 81 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 20:46
  5. Nu har vi kommit hem!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar