Nu är det kaos här hemma *skrattar*
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Nu är det kaos här hemma *skrattar*

    Jag gick precis på toa och upptäckte i toaletten att där ligger vår tredje och sista telefon. Den vanliga med sladd har hunden gett sig på och tuggat sönder, dom två trådlösa har fått möta ett öde i toaletten och mobilen ligger just nu oladdad i bilen. Så om någon vill prata med oss så kan dom ju försöka om man säger så :) Det är min sambo som är glömsk med att sätta på haspen in till badrummet så Alex smyger in och släpper telefonerna i toaletten... Så nu ska vi snart iväg till Siba och leta nya telefoner :) Och vara noga med haspen på toalettdörren i fortsättningen *skrattar*
  2. 1
    Nu är det kaos här hemma *skrattar* Jag gick precis på toa och upptäckte i toaletten att där ligger vår tredje och sista telefon. Den vanliga med sladd har hunden gett sig på och tuggat sönder, dom två trådlösa har fått möta ett öde i toaletten och mobilen ligger just nu oladdad i bilen. Så om någon vill prata med oss så kan dom ju försöka om man säger så :) Det är min sambo som är glömsk med att sätta på haspen in till badrummet så Alex smyger in och släpper telefonerna i toaletten... Så nu ska vi snart iväg till Siba och leta nya telefoner :) Och vara noga med haspen på toalettdörren i fortsättningen *skrattar*
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Hehe

    Härligt att höra att fler än jag har telefonmadörer... Du vet vad som sägs om skadeglädjen va? ;))

    Calle har haft en stor kärlek att dränka mina mobiler. Toaletten, vattenglas och faktiskt så har han slängt en överbord från finlandsbåten.
  4. 2
    Hehe Härligt att höra att fler än jag har telefonmadörer... Du vet vad som sägs om skadeglädjen va? ;))

    Calle har haft en stor kärlek att dränka mina mobiler. Toaletten, vattenglas och faktiskt så har han slängt en överbord från finlandsbåten.
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Han är uppfiningsrik iaf

    Calle har lärt sig hur man gör med telefoner *skrattar* Finlandsfärgan var det roligaste jag hört på länge. Tack för skrattet såhär på morgonen!
  6. 3
    Han är uppfiningsrik iaf Calle har lärt sig hur man gör med telefoner *skrattar* Finlandsfärgan var det roligaste jag hört på länge. Tack för skrattet såhär på morgonen!
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Jag har

    Tolkat det som att han tyckte att jag pratade för mycket i telefon..
  8. 4
    Jag har Tolkat det som att han tyckte att jag pratade för mycket i telefon..

Liknande trådar

  1. Haha! Skrattar bäst som skrattar el
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 17:34
  2. Kaos kaos å åter kaos
    By malaika in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 22:11
  3. Kaos hemma - men långt borta...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 09:07
  4. Hemma efter kaos på Gekås
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 09:26
  5. Kaos, kaos och ännu mera kaos!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar