Tips på affärer i Sthlm?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Tips på affärer i Sthlm?

    Nu ska vi snart till Sthlm en helg. Vi lär inte hinna med så supermycket shopping, men ni kanske ändå har lite tips på nån affär jag bara inte FÅR missa? :-)
    Tänker då mest på området kring Kungens kurva och även om det finns nån bra affär i/nära Barkaby (som inte höär till outlet centret och därmed inte finns på deras hemsida).
    Jag har noll koll på var vilken affär finns, det är nog flera år sen jag shoppade i Sthlm sist (=läs innan barnen *s*). Behöver inte tvunget vara barnklädesaffärer utan får även vara allt möjligt annat :-)
  2. 1
    Tips på affärer i Sthlm? Nu ska vi snart till Sthlm en helg. Vi lär inte hinna med så supermycket shopping, men ni kanske ändå har lite tips på nån affär jag bara inte FÅR missa? :-)
    Tänker då mest på området kring Kungens kurva och även om det finns nån bra affär i/nära Barkaby (som inte höär till outlet centret och därmed inte finns på deras hemsida).
    Jag har noll koll på var vilken affär finns, det är nog flera år sen jag shoppade i Sthlm sist (=läs innan barnen *s*). Behöver inte tvunget vara barnklädesaffärer utan får även vara allt möjligt annat :-)
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    HM i Kungens Kurva

    är bra, jag tycker att deras utbud på barnavdelningen är helt ok. Om du åker till Skärholmens centrum har HM där inte alls lika bra utbud. I Kungens Kurva finns alla de större företagen som Ikea, skopunkten, dinsko, Babyland, stora elkedjor m.m. I Skärholmens centrum finns det bra affärer också. Guppi är värt ett besök. Kolla skärholmens centrum´s hemsida så ser du vilka affärer som finns där. Fråga om det är något mer så kanske jag kan svara...
  4. 2
    HM i Kungens Kurva är bra, jag tycker att deras utbud på barnavdelningen är helt ok. Om du åker till Skärholmens centrum har HM där inte alls lika bra utbud. I Kungens Kurva finns alla de större företagen som Ikea, skopunkten, dinsko, Babyland, stora elkedjor m.m. I Skärholmens centrum finns det bra affärer också. Guppi är värt ett besök. Kolla skärholmens centrum´s hemsida så ser du vilka affärer som finns där. Fråga om det är något mer så kanske jag kan svara...

Liknande trådar

  1. Tips på affärer i Kalmar?
    By Marie_AOA in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 09:27
  2. Affärer i Sthlm på Fredag..
    By JmedNochM in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 20:34
  3. Tips om bra affärer i Stockholm
    By cia å tjejerna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-26, 19:01
  4. Tips affärer i Malmö?
    By Phio in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 19:58
  5. tips på bra affärer
    By Nina med 3 busar in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar