Venus!
_0406 Junibarn
  1. Astrid med pojkarna -28 dagar
    #1

    Venus!

    Har funderat på hur det funkar med spiral i när man blir gravid? Kan dom ta ut den utan att det blir problem för bebisen? Håller tummar och tår för att allt ska gå bra oavsett hur det görs. =)
    Kram!
  2. 1
    Venus! Har funderat på hur det funkar med spiral i när man blir gravid? Kan dom ta ut den utan att det blir problem för bebisen? Håller tummar och tår för att allt ska gå bra oavsett hur det görs. =)
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Hej!

    Jo, jag har en tid idag, 14:00 för att ta ut spiralen! *nervös*
    Oftast ska det visst gå bra! Ibland får man tom. ha kvar den under graviditeten. Då ökar missfallsrisken en aning, men oftast så går viss det bra det med...

    Nu är ja ju (givertvis! *s*) lite orolig för hur det ska gå idag, men doktorn skulle visst vara där oxå, så jag hoppas spiralen kommer ut fint och att bebben blir kvar där inne till Juli.
  4. 2
    Hej! Jo, jag har en tid idag, 14:00 för att ta ut spiralen! *nervös*
    Oftast ska det visst gå bra! Ibland får man tom. ha kvar den under graviditeten. Då ökar missfallsrisken en aning, men oftast så går viss det bra det med...

    Nu är ja ju (givertvis! *s*) lite orolig för hur det ska gå idag, men doktorn skulle visst vara där oxå, så jag hoppas spiralen kommer ut fint och att bebben blir kvar där inne till Juli.
  5. Astrid med pojkarna -28 dagar
    #3

    Håller som sagt tummarna...

    och hoppas allt går bra så du får ha kvar din bebis! Men går det oftast bra så låter ju det fint. =)
  6. 3
    Håller som sagt tummarna... och hoppas allt går bra så du får ha kvar din bebis! Men går det oftast bra så låter ju det fint. =)

Liknande trådar

  1. Venus
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 20:56
  2. Venus!
    By f.d. Toker in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 18:03
  3. Venus
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 13:51
  4. Venus
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 16:26
  5. Venus
    By Lille Skutt in forum Känsliga snack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 15:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar