passion
Kärlek & relationer
  1. anonym
    #1

    passion

    Jag är sambo med världens underbaraste kille, har barn och hus. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på en annan..... inte vem som helst utan min sambos bror. Han attraherar mig nåt så vansinnigt! Saken är den att jag skulle inte vilja ha honom i ett förhållande men jag skulle väldigt gärna vilja ha sex med honom. Det är ju lite svårt att få honom ur tankarna när vi möts nästan varje dag. Men det är väl bara att fortsätta drömma och lida, för mitt förhållande tänker jag inte riskera.
  2. 1
    passion Jag är sambo med världens underbaraste kille, har barn och hus. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på en annan..... inte vem som helst utan min sambos bror. Han attraherar mig nåt så vansinnigt! Saken är den att jag skulle inte vilja ha honom i ett förhållande men jag skulle väldigt gärna vilja ha sex med honom. Det är ju lite svårt att få honom ur tankarna när vi möts nästan varje dag. Men det är väl bara att fortsätta drömma och lida, för mitt förhållande tänker jag inte riskera.
  3. Guldflicka
    #2

    Nej för det


    är absolut förbjudet. Vad du gör, tänk inte på honom. Att ta partners syster eller bror är bara så otroligt fult och är en dubbel kränkning för den svikne. Dom syrror och brorsor som håller på med syskonens partners är så otroligt dåliga i mina ögon.
    Otrohet är alltid fel, flirtar kan vara fel eller rätt, men flirtar och sex med syskon till ens partner är minerat område.
    Nu skrev du att du inte ska...men jag skrev svar ändå för säkerhets skull i fall du skulle få för dig att ändra dig.
  4. 2
    Nej för det
    är absolut förbjudet. Vad du gör, tänk inte på honom. Att ta partners syster eller bror är bara så otroligt fult och är en dubbel kränkning för den svikne. Dom syrror och brorsor som håller på med syskonens partners är så otroligt dåliga i mina ögon.
    Otrohet är alltid fel, flirtar kan vara fel eller rätt, men flirtar och sex med syskon till ens partner är minerat område.
    Nu skrev du att du inte ska...men jag skrev svar ändå för säkerhets skull i fall du skulle få för dig att ändra dig.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    nej

    det skulle jag aldrig göra, men drömma kan man få göra :-) dessutom skulle min sambos bror aldrig göra en sån sak mot sin bror och jag vet att han avskyr otrohet så chansen att det skulle hända nått är lika med noll.
  6. 3
    nej det skulle jag aldrig göra, men drömma kan man få göra :-) dessutom skulle min sambos bror aldrig göra en sån sak mot sin bror och jag vet att han avskyr otrohet så chansen att det skulle hända nått är lika med noll.
  7. Medlem sedan
    Jan 1998
    #4

    Jo...

    ...drömma och fantisera måste man tillåta sig, det är en slags säkerhetsventil. Men inte göra nåt åt det...Jag tror man lever farligt om man inte ens tillåter sig att ha fantasier; man lever på en lögn om man tror att bara för att man är upptagen kommer man aldrig att bli attraherad av någon annan. Det blir man visst, men bara om det kommer som en överraskning så blir man ställd och undrar \"jaha vad gör jag nu då\"? Svar: Inget allt, om man lever i en bra relation OCH inser att alla fantasier inte måste realiseras.
  8. 4
    Jo... ...drömma och fantisera måste man tillåta sig, det är en slags säkerhetsventil. Men inte göra nåt åt det...Jag tror man lever farligt om man inte ens tillåter sig att ha fantasier; man lever på en lögn om man tror att bara för att man är upptagen kommer man aldrig att bli attraherad av någon annan. Det blir man visst, men bara om det kommer som en överraskning så blir man ställd och undrar \"jaha vad gör jag nu då\"? Svar: Inget allt, om man lever i en bra relation OCH inser att alla fantasier inte måste realiseras.
  9. Majsan
    #5

    Hej,

    Några av mina bästa sexminnen är med min man och hans bror....helt underbart var det.Det tyckte vi alla tre.
  10. 5
    Hej, Några av mina bästa sexminnen är med min man och hans bror....helt underbart var det.Det tyckte vi alla tre.

Liknande trådar

  1. Passion...?
    By Lööv_choklad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 20:14
  2. Min nya passion :-)
    By MalinmedToveochLisa in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 22:29
  3. Passion......
    By Desperado in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 06:45
  4. Ny passion!
    By -Tessie- in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 08:19
  5. Min nya passion (OT)
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 09:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar