Hur mycket kan symptomen skilja?
Planera för barn
  1. Puttran
    #1

    Hur mycket kan symptomen skilja?

    När jag väntade min plutt hade jag ÖMMA bröstvårtor och ONT i tjejmagen många dagar innan mens.

    Nu har jag \"bara\" gått över tiden, men känner absolut ingenting förutom att jag har NOLL aptit och sitter och mår illa av resterna från jordgubbsfilen jag har lämnat efter frukosten...

    Vet ju att det är omöjligt att svara på, men vad tror ni? Är det bara dumma förhoppningar?
  2. 1
    Hur mycket kan symptomen skilja? När jag väntade min plutt hade jag ÖMMA bröstvårtor och ONT i tjejmagen många dagar innan mens.

    Nu har jag \"bara\" gått över tiden, men känner absolut ingenting förutom att jag har NOLL aptit och sitter och mår illa av resterna från jordgubbsfilen jag har lämnat efter frukosten...

    Vet ju att det är omöjligt att svara på, men vad tror ni? Är det bara dumma förhoppningar?
  3. Hemlisen (ett tag till)
    #2

    Låter mysko!

    Jag tror faktiskt inte att det är falska förhoppningar!

    Köp ett test och kolla så att du får veta säkert. Själv ska jag köpa ett test i dag för jag har förväntad mens i morgon och känner absolut ingenting! Brukar alltid känna molvärk och \"tyngd\" i magen annars. Har mina misstankar om att det kan vara en liten oplanerad trea på gång men vågar ändå inte riktigt tro det. Sååå nyfiken!

    Lycka till, berätta gärna hur det går!
  4. 2
    Låter mysko! Jag tror faktiskt inte att det är falska förhoppningar!

    Köp ett test och kolla så att du får veta säkert. Själv ska jag köpa ett test i dag för jag har förväntad mens i morgon och känner absolut ingenting! Brukar alltid känna molvärk och \"tyngd\" i magen annars. Har mina misstankar om att det kan vara en liten oplanerad trea på gång men vågar ändå inte riktigt tro det. Sååå nyfiken!

    Lycka till, berätta gärna hur det går!
  5. Ells
    #3

    Alltså när jag väntade min

    tvåa, så kände jag det rent instinktivt, men symptommässigt ingenting fram till v.7 ungefär. Hade även en period från v.13 och fram till v.17 när jag inte heller något speciellt.
  6. 3
    Alltså när jag väntade min tvåa, så kände jag det rent instinktivt, men symptommässigt ingenting fram till v.7 ungefär. Hade även en period från v.13 och fram till v.17 när jag inte heller något speciellt.
  7. Puttran
    #4

    Tack för svaren (villl gärna ha fler dock) =)

    Hemlisen: Tack, det låter ju positivt... För även om det inte är planerat så vore det ju roligt..!

    Ells: Okej... jag kände det intuitivt sist.... men nu vet jag inte... känner efter för mycket tror jag...
  8. 4
    Tack för svaren (villl gärna ha fler dock) =) Hemlisen: Tack, det låter ju positivt... För även om det inte är planerat så vore det ju roligt..!

    Ells: Okej... jag kände det intuitivt sist.... men nu vet jag inte... känner efter för mycket tror jag...
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5

    Jag har varit gravid fyra gånger

    och symtomen i början har varit totalt olika varje gång. Störst skillnad var det mellan första och andra gången.
    Första gången hade jag ALLA symtom som finns i boken, redan flera dagar innan beräknad mens. Andra gången hade jag absolut inga symtom alls bortsett från att mensen var 1 vecka sen.
    Tredje och fjärde gången kom ett ENORMT kaffesug vällande över mig några dagar innan mens, och det var det som fick mig att misstänka graviditet *s*!

    Kram och lycka till!
  10. 5
    Jag har varit gravid fyra gånger och symtomen i början har varit totalt olika varje gång. Störst skillnad var det mellan första och andra gången.
    Första gången hade jag ALLA symtom som finns i boken, redan flera dagar innan beräknad mens. Andra gången hade jag absolut inga symtom alls bortsett från att mensen var 1 vecka sen.
    Tredje och fjärde gången kom ett ENORMT kaffesug vällande över mig några dagar innan mens, och det var det som fick mig att misstänka graviditet *s*!

    Kram och lycka till!
  11. Puttran
    #6

    ....hård i magen oxå... *imt* =)

    ...
  12. 6
    ....hård i magen oxå... *imt* =) ...

Liknande trådar

  1. vad är symptomen på saltbrist?
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-23, 21:22
  2. Symptomen...
    By anonymt namn in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 13:36
  3. Hur kan det skilja så mycket?
    By Anina & Steffen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 16:15
  4. Symptomen då??
    By xandra in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 13:16
  5. När går symptomen över?
    By Emilise bf 1/1-07 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 18:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar