Var köpa "ryska dockor"+
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Var köpa \"ryska dockor\"+

    Sonen (3 år) leker gärna med min äkta ryska docka som pappa köpt i Moskva. Nu har han ordnat en spricka i en av delarna så jag ser helst att han får en egen \"oäkta\" docka. Någon som vet var man köpa dessa?
    Tack på förhand
  2. 1
    Var köpa \"ryska dockor\"+ Sonen (3 år) leker gärna med min äkta ryska docka som pappa köpt i Moskva. Nu har han ordnat en spricka i en av delarna så jag ser helst att han får en egen \"oäkta\" docka. Någon som vet var man köpa dessa?
    Tack på förhand
  3. Mari
    #2

    Kolla här

    www.inreda.com

    Där finns babushka-dockor.
  4. 2
    Kolla här www.inreda.com

    Där finns babushka-dockor.
  5. ulle
    #3

    IKEA!

    har precis ? börjat att sälja \"ryska dockor\" med internationellt tema, jättefina, olika etniska ursprung, och minsta dockan ser ut att vara \"en mumie\" elelr en lindad Jesus bebis ? , kul och billiga iallfall, och entripp till IKEA är ju aldrig fel ?
  6. 3
    IKEA! har precis ? börjat att sälja \"ryska dockor\" med internationellt tema, jättefina, olika etniska ursprung, och minsta dockan ser ut att vara \"en mumie\" elelr en lindad Jesus bebis ? , kul och billiga iallfall, och entripp till IKEA är ju aldrig fel ?
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4

    Vet du var på IKEA?

    Alltså på vilken avdelning de finns? Jag tittade precis in på hemsidan men kunde inte hitta dem. Låter spännande!
  8. 4
    Vet du var på IKEA? Alltså på vilken avdelning de finns? Jag tittade precis in på hemsidan men kunde inte hitta dem. Låter spännande!
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5

    Tack för tipset!

    Det var jättefina dockor, och andra saker, men jag tror att IKEA (tipset under) tyvärr är mer min prisklass... Tack i alla fall!
  10. 5
    Tack för tipset! Det var jättefina dockor, och andra saker, men jag tror att IKEA (tipset under) tyvärr är mer min prisklass... Tack i alla fall!
  11. Jäntunge
    #6

    jag har sett dem

    på just barnavdelningen där det finns typ fingerdockor, pussel, och alla IKEAS lekmöbler förstås.
  12. 6
    jag har sett dem på just barnavdelningen där det finns typ fingerdockor, pussel, och alla IKEAS lekmöbler förstås.
  13. ulle
    #7

    just det, på barnavdelningen!

    de är verkligen jättefina! Hoppas du hittar dem tyvärr är det ju ofta barngrejer som inte kan beställas på nätet, och därför inte alltid syns på hemsidan.
  14. 7
    just det, på barnavdelningen! de är verkligen jättefina! Hoppas du hittar dem tyvärr är det ju ofta barngrejer som inte kan beställas på nätet, och därför inte alltid syns på hemsidan.
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8

    Tack igen!

    Jag bor väldigt nära IKEA Kungens Kurva så jag kommer nog hitta dem då. Är såå nyfiken på hur de ser ut bara!
  16. 8
    Tack igen! Jag bor väldigt nära IKEA Kungens Kurva så jag kommer nog hitta dem då. Är såå nyfiken på hur de ser ut bara!

Liknande trådar

  1. Ryska korvar?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 13:46
  2. Den ryska vännen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 15:09
  3. Ryska dockor - babusjka???
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 22:11
  4. Ryska pojknamn
    By Russia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 06:55
  5. på ryska??
    By Hjälmen =) in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 22:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar