Flyttstädning!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Flyttstädning!

    Jag har två lägenheter att städa ur innan 4 November och undrar om ni har några tidsbesparande tips inför städningen... Alla tips på superrengöringsmedel emottages tacksamt *S*
  2. 1
    Flyttstädning! Jag har två lägenheter att städa ur innan 4 November och undrar om ni har några tidsbesparande tips inför städningen... Alla tips på superrengöringsmedel emottages tacksamt *S*
  3. Vimse
    #2

    Bara ett tips

    När du är klar, gå igenom städningen tillsammans med hyresvärden, alternativt köparen.
    Då slipper man konflikter i efterhand och om den andra parten inte är nöjd kan man rätta till det på en gång.
  4. 2
    Bara ett tips När du är klar, gå igenom städningen tillsammans med hyresvärden, alternativt köparen.
    Då slipper man konflikter i efterhand och om den andra parten inte är nöjd kan man rätta till det på en gång.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    några tips

    Köp en svamp som heter \"fläckborttagaren\" eller \"gallsvamp\". Den är underbar på tillexempel köksluckor.
    Jag använde den och gjorde rent mina spisknappar, dom blev som nya.

    Torka fönstren med engångs fönsterputsdukar.

    Vid klister eller tejp fläckar på till exempel ett kylskåp kan man använda skrubbkräm.

    Använd såpa, det är den renaste doft jag vet, dessutom sitter den kvar länge.
  6. 3
    några tips Köp en svamp som heter \"fläckborttagaren\" eller \"gallsvamp\". Den är underbar på tillexempel köksluckor.
    Jag använde den och gjorde rent mina spisknappar, dom blev som nya.

    Torka fönstren med engångs fönsterputsdukar.

    Vid klister eller tejp fläckar på till exempel ett kylskåp kan man använda skrubbkräm.

    Använd såpa, det är den renaste doft jag vet, dessutom sitter den kvar länge.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Åh, du städar också!

    Vi ska flytta på lördag så jag städar för fullt. Fast jag har som tur var bara en lägenhet att städa. Yes powerspray är mitt tips. Den funkar kanon på spisplattor och i ugn och på plåtar/galler. Bara att spraya på, låta verka och torka av. I övrigt så gav mia_d bra tips.

    Lycka till!
  8. 4
    Åh, du städar också! Vi ska flytta på lördag så jag städar för fullt. Fast jag har som tur var bara en lägenhet att städa. Yes powerspray är mitt tips. Den funkar kanon på spisplattor och i ugn och på plåtar/galler. Bara att spraya på, låta verka och torka av. I övrigt så gav mia_d bra tips.

    Lycka till!
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Tack så mycket

    Jag har inte börjat med städningen ännu, packar fortfarande... Fy så jag önskar att detta vore över!
  10. 5
    Tack så mycket Jag har inte börjat med städningen ännu, packar fortfarande... Fy så jag önskar att detta vore över!

Liknande trådar

  1. Flyttstädning !!
    By Pärlan67 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 22:22
  2. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  3. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  4. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  5. Flyttstädning
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar