Så många nick på Bf-listan men många
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Så många nick på Bf-listan men många

    som jag nog aldrig/sällan sett skriva härinne.. De kanske bytt nick?

    Hoppas allt är bra med alla de iaf!
    Lite svammel från mig som inte har nåt bättre för sig ;)

    Kram
  2. 1
    Så många nick på Bf-listan men många som jag nog aldrig/sällan sett skriva härinne.. De kanske bytt nick?

    Hoppas allt är bra med alla de iaf!
    Lite svammel från mig som inte har nåt bättre för sig ;)

    Kram
  3. Lulan m J & BF faktiskt den 26 som jag glömt att ä
    #2

    Jag är en av dom...

    som väldigt sällan skriver, men läser desto mer. Kommer mig liksom inte för att skriva utan det blir mest om jag verkligen undrar över något. Sen är jag lite småskraj än att det här ska gå vägen med ett ma i v12 i bagaget.
  4. 2
    Jag är en av dom... som väldigt sällan skriver, men läser desto mer. Kommer mig liksom inte för att skriva utan det blir mest om jag verkligen undrar över något. Sen är jag lite småskraj än att det här ska gå vägen med ett ma i v12 i bagaget.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Huvudsaken

    ar att ni finns kvar sa ingen mer har tvingats lamna oss!!!

    Hoppas vi far se dej lite oftare lite langre fram nar du vagar pusta ut!

    *kramar*
  6. 3
    Huvudsaken ar att ni finns kvar sa ingen mer har tvingats lamna oss!!!

    Hoppas vi far se dej lite oftare lite langre fram nar du vagar pusta ut!

    *kramar*
  7. em75
    #4

    jag är oxså en av dom...

    och det handlar inte om att jag inte vill skriva här. Jag skriver någongång och kanske inte så mycket. Men jag trivs med att läsa och jag tycker stämningen här inne är så mysig. Kanske min tid räcker till lite mera sedan. Jag jobbar heltid och har två barn sedan innan. Detta är min tredja graviditet.
    Jag är så trött och slut jämt! Men jag hoppas att det snart ska gå över....
    Kram
  8. 4
    jag är oxså en av dom... och det handlar inte om att jag inte vill skriva här. Jag skriver någongång och kanske inte så mycket. Men jag trivs med att läsa och jag tycker stämningen här inne är så mysig. Kanske min tid räcker till lite mera sedan. Jag jobbar heltid och har två barn sedan innan. Detta är min tredja graviditet.
    Jag är så trött och slut jämt! Men jag hoppas att det snart ska gå över....
    Kram
  9. Lulan m J & BF 26/5
    #5

    tack

    för dom uppmuntrande orden! Det är verkligen ett trevligt gäng härinne.

    ha en bra dag!
  10. 5
    tack för dom uppmuntrande orden! Det är verkligen ett trevligt gäng härinne.

    ha en bra dag!
  11. Maja
    #6

    Och även jag med

    är en av dem som mest läser här inne.
    Mycket pga att jag har så svårt att våga hoppas att detta kommer att gå bra. Har för ett par år sedan mist ett barn, och är gravid igen på egen hand. Har gjort IVF utan att lyckas men nu har vi lyckats själva.
    Har väldigt svårt att förstå att det är något därinne, även om jag har varit på ett tidigt ul och ska på ett till nästa vecka.
    Men jag har inga symtom som visar att jag är gravid så därför läser jag mest här inne just nu.
    Men ser det bra ut nästa vecka blir jag nog mer aktiv här inne. Men då lir det mest på kvällar eftersom att man arbetar på dagarna...

    Det blev långt det här, behövde nog skriva av mig lite.

    Kram
  12. 6
    Och även jag med är en av dem som mest läser här inne.
    Mycket pga att jag har så svårt att våga hoppas att detta kommer att gå bra. Har för ett par år sedan mist ett barn, och är gravid igen på egen hand. Har gjort IVF utan att lyckas men nu har vi lyckats själva.
    Har väldigt svårt att förstå att det är något därinne, även om jag har varit på ett tidigt ul och ska på ett till nästa vecka.
    Men jag har inga symtom som visar att jag är gravid så därför läser jag mest här inne just nu.
    Men ser det bra ut nästa vecka blir jag nog mer aktiv här inne. Men då lir det mest på kvällar eftersom att man arbetar på dagarna...

    Det blev långt det här, behövde nog skriva av mig lite.

    Kram
  13. Hoppfull
    #7

    Ännu en

    som har tråkigheter i bagaget och är osäker på om det denna gång kan bli något men som flera här är jag dagligen inne och kikar hur det är med alla (som då skriver.)
    Gjorde för exakt 10 dagar sedan ett moderkaksprov och väntar på resultat från detta och hoppas att jag då kan glädjas lite mer över pyret.
  14. 7
    Ännu en som har tråkigheter i bagaget och är osäker på om det denna gång kan bli något men som flera här är jag dagligen inne och kikar hur det är med alla (som då skriver.)
    Gjorde för exakt 10 dagar sedan ett moderkaksprov och väntar på resultat från detta och hoppas att jag då kan glädjas lite mer över pyret.
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8

    En här med

    Läser allt här inne, men är för det mesta så trött att jag inte orkar knåpa ihop något som ska föreställa ett vettigt inlägg. Hoppas på att det blir som med dottern, att jag börjar piggna till lite igen i typ v. 14. Väntar nog också lite på att gå på inskrivning, kanske slutar det kännas så abstrakt då. Har egentligen inga symptom förutom tröttheten, samma som när det var Agnes som låg i magen...så det vågade jag knappt tro på förrän UL:et i v. 18+2 :P

    Hoppas iaf bli mer aktiv här efterhand!
  16. 8
    En här med Läser allt här inne, men är för det mesta så trött att jag inte orkar knåpa ihop något som ska föreställa ett vettigt inlägg. Hoppas på att det blir som med dottern, att jag börjar piggna till lite igen i typ v. 14. Väntar nog också lite på att gå på inskrivning, kanske slutar det kännas så abstrakt då. Har egentligen inga symptom förutom tröttheten, samma som när det var Agnes som låg i magen...så det vågade jag knappt tro på förrän UL:et i v. 18+2 :P

    Hoppas iaf bli mer aktiv här efterhand!
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9

    Ok

    Jag menade inget illa med det jag ifall att det kanske uppfattades så. Jag bara undrade vart alla ni tagit vägen och hoppades att ni inte förlorat era bebisar..

    Förstår att du väljer att hålla dig i kulisserna när du har tråkiga erfarenheter från förut..

    Kul och höra av dig :)
  18. 9
    Ok Jag menade inget illa med det jag ifall att det kanske uppfattades så. Jag bara undrade vart alla ni tagit vägen och hoppades att ni inte förlorat era bebisar..

    Förstår att du väljer att hålla dig i kulisserna när du har tråkiga erfarenheter från förut..

    Kul och höra av dig :)
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    Ja

    Det är ju så olika med vad man trivs med. Själv har jag så tråkigt på dagarna att jag häckar här och skriver än det ena efter det andra inlägget ;)

    Menade absolut inget illa med mitt inlägg, jag bara undrade och hoppades att allt är bra med er! :)

    Hoppas du snart blir lite piggare!
    Kram
  20. 10
    Ja Det är ju så olika med vad man trivs med. Själv har jag så tråkigt på dagarna att jag häckar här och skriver än det ena efter det andra inlägget ;)

    Menade absolut inget illa med mitt inlägg, jag bara undrade och hoppades att allt är bra med er! :)

    Hoppas du snart blir lite piggare!
    Kram
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11

    Oj

    Du har verkligen varit med om en del :( Beklagar verkligen! Fy vad hemskt...

    Så jag förstår att du väljer att inte vara så aktiv här än..

    Hoppas och håller tummarna hårt för att allt ser bra ut på VUL!

    Kram!
  22. 11
    Oj Du har verkligen varit med om en del :( Beklagar verkligen! Fy vad hemskt...

    Så jag förstår att du väljer att inte vara så aktiv här än..

    Hoppas och håller tummarna hårt för att allt ser bra ut på VUL!

    Kram!
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12

    Tråkigt

    att du drabbats av massa tråkigheter förut. Beklagar! :(

    Hoppas och håller tummarna för att provet är ok!
    Kram!
  24. 12
    Tråkigt att du drabbats av massa tråkigheter förut. Beklagar! :(

    Hoppas och håller tummarna för att provet är ok!
    Kram!
  25. Medlem sedan
    Nov 2003
    #13

    Drygt

    att vara så trött hela tiden :( Förstår att du inte orkar..

    Hoppas du piggnar till snart!
    Kram
  26. 13
    Drygt att vara så trött hela tiden :( Förstår att du inte orkar..

    Hoppas du piggnar till snart!
    Kram
  27. em75
    #14

    det är ingen fara!

    jag tog inte absolut inte illa upp!! Jag blir mer rörd över att du funderade och tänker på oss som inte är så aktiva med skrivandet.
    Imorgon ska jag på inskrivning till min nya bm. jag hoppas det blir någon trevlig. Är ju ny i staden och känner inte så många så jag hoppas på att hoppas in i någon föräldragrupp trots att detta är min tredje graviditet.
    Tack för din omtanke! Du verkar vara en sån himla go tjej!!!
    Kram
  28. 14
    det är ingen fara! jag tog inte absolut inte illa upp!! Jag blir mer rörd över att du funderade och tänker på oss som inte är så aktiva med skrivandet.
    Imorgon ska jag på inskrivning till min nya bm. jag hoppas det blir någon trevlig. Är ju ny i staden och känner inte så många så jag hoppas på att hoppas in i någon föräldragrupp trots att detta är min tredje graviditet.
    Tack för din omtanke! Du verkar vara en sån himla go tjej!!!
    Kram
  29. MaryVille+liten
    #15

    länge sen jag skrev också

    Jag har helt enkelt inte haft tid, ork att vara här inne så mycket, här läst ibland men tiden räcker inte till. Har nu några barnfria dagar och kan pyssla om mig själv lite, äntligen lite egen tid (fast Gu\'va jag saknar lill-klimpen). Jag har mått dåligt i perioder, känner mig bättre nu, inget illamående/huvudvärk på en vecka nu, hoppas det håller i sig. Hoppas orka/hinna skriva mer här:-)
  30. 15
    länge sen jag skrev också Jag har helt enkelt inte haft tid, ork att vara här inne så mycket, här läst ibland men tiden räcker inte till. Har nu några barnfria dagar och kan pyssla om mig själv lite, äntligen lite egen tid (fast Gu\'va jag saknar lill-klimpen). Jag har mått dåligt i perioder, känner mig bättre nu, inget illamående/huvudvärk på en vecka nu, hoppas det håller i sig. Hoppas orka/hinna skriva mer här:-)
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16

    Vad bra! : )

    Varje gång jag ser Bf-listan så funderar jag på vart ni är och hoppas innerligt att inget hänt med bebisen..

    Hoppas du får en trevlig BM imorrn :) Aha, är du nyiflyttad? Borde väl inte vara nåt problem att få delta i föräldragrupp trots att det är ditt tredje barn..

    Oj, tack snälla :) Vad gullig du är! :D
    Kram och lycka till imorrn!
  32. 16
    Vad bra! : ) Varje gång jag ser Bf-listan så funderar jag på vart ni är och hoppas innerligt att inget hänt med bebisen..

    Hoppas du får en trevlig BM imorrn :) Aha, är du nyiflyttad? Borde väl inte vara nåt problem att få delta i föräldragrupp trots att det är ditt tredje barn..

    Oj, tack snälla :) Vad gullig du är! :D
    Kram och lycka till imorrn!
  33. Lulan m J & BF 26/5
    #17

    nä, tok heller

    inte uppfattade jag dig så, tvärtom!Det är bara fint att du bryr dig!

    Kram
  34. 17
    nä, tok heller inte uppfattade jag dig så, tvärtom!Det är bara fint att du bryr dig!

    Kram
  35. Avanna
    #18

    Läser men hinner inte

    skriva så mycket, känns så overkligt alltihop hittills.
  36. 18
    Läser men hinner inte skriva så mycket, känns så overkligt alltihop hittills.

Liknande trådar

  1. Många på bf-listan
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-09, 08:07
  2. Hur många kvar på BF -listan?
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-27, 19:04
  3. Många frågor, vill ha många svar!
    By lindalou13 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:13
  4. BF-LISTAN???? Många.....
    By ung77 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 18:33
  5. Ändrar mitt nick. Så många treor ;)
    By Fia med trean in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar