Wolf....
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Anette R
    #1

    Wolf....

    Vill bara berätta att intyget nu är på väg. Men det krävdes ett brev från mig till läkaren där jag hotade om anmälan! Synd att behöva göra detta men det fanns inget mer jag kunde göra! Nu ringde jag i morse till mottagningen och intyget är utskrivet och ska bara signeras av läkaren. Sköterskan lovade mig att göra detta idag och posta det.
    Nu väntar vi bara på ett extra intyg från BNK. Dottern fick diagnos i onsdags, Autism, och jag vill ha med det intyget också.....
    Det var hennes hjärtläkare som inte fått tummen ur.

    Anette
  2. 1
    Wolf.... Vill bara berätta att intyget nu är på väg. Men det krävdes ett brev från mig till läkaren där jag hotade om anmälan! Synd att behöva göra detta men det fanns inget mer jag kunde göra! Nu ringde jag i morse till mottagningen och intyget är utskrivet och ska bara signeras av läkaren. Sköterskan lovade mig att göra detta idag och posta det.
    Nu väntar vi bara på ett extra intyg från BNK. Dottern fick diagnos i onsdags, Autism, och jag vill ha med det intyget också.....
    Det var hennes hjärtläkare som inte fått tummen ur.

    Anette
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Hej Anette

    Skicka mig ett mess med ditt anv.namn eller din e-mail så kan jag ge dig lite tips \"på sidan om\"

    Ha det så bra,

    Wolf
  4. 2
    Hej Anette Skicka mig ett mess med ditt anv.namn eller din e-mail så kan jag ge dig lite tips \"på sidan om\"

    Ha det så bra,

    Wolf

Liknande trådar

  1. Wolf Parkinson White Syndrome (bebis)
    By Lima83 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 17:13
  2. Gneis wolf
    By Nyblivet Gneis fans in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 15:08
  3. Wolf-hirschhorn, monosomi 4p
    By Cicci77 in forum Kromosomer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 19:29
  4. Wolf hirschhorn
    By Cicci77 in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 09:48
  5. Hej Wolf..Wolfen...
    By också ett annat namn i da in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 11:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar