Oj
_96 Alla barn
  1. nettan
    #1

    Oj

    den här sidan har jag helt missat att de skapat. Men ok, Nettan är jag, har fyra barn och det är tös nummer två i syskonskaran som är -96:a, hon föddes en kall kväll på nyårsdagen för snart 10 år sen.
    Jahaja, kul att det kommit en sida för 96:orna också, här kommer jag nog hänga en del. :)
  2. 1
    Oj den här sidan har jag helt missat att de skapat. Men ok, Nettan är jag, har fyra barn och det är tös nummer två i syskonskaran som är -96:a, hon föddes en kall kväll på nyårsdagen för snart 10 år sen.
    Jahaja, kul att det kommit en sida för 96:orna också, här kommer jag nog hänga en del. :)
  3. waWa
    #2

    Roligt med en till ny!

    Hoppas du ska trivas här med oss. Jag har 1 tjej som heter Johanna och är född maj-96, vi bor på Öland.
  4. 2
    Roligt med en till ny! Hoppas du ska trivas här med oss. Jag har 1 tjej som heter Johanna och är född maj-96, vi bor på Öland.
  5. nettan
    #3

    Ok

    vi bor i Härnösand så det är ju en bit ifrån er det. :)
    Blir nog kul härinne, hade bara inte märkt att denna sidan kommit till trots att jag varit hängiven aff:are i fem år nu.... Man blir väl lite väl insnöad på favoriterna och glömmer att kolla av de andra listorna för att kolla nyheterna, får bättra mig där. *s*
  6. 3
    Ok vi bor i Härnösand så det är ju en bit ifrån er det. :)
    Blir nog kul härinne, hade bara inte märkt att denna sidan kommit till trots att jag varit hängiven aff:are i fem år nu.... Man blir väl lite väl insnöad på favoriterna och glömmer att kolla av de andra listorna för att kolla nyheterna, får bättra mig där. *s*
  7. waWa
    #4

    Jo, man blir liksom......

    ...gärna fast med favoriterna. Brukar kolla av nån gång om nåt dykt upp men oftast är det ju de nyfödda som får ett eget års snack. Jag har nog varit på Aff i ungefär 5 år jag med. :o)
  8. 4
    Jo, man blir liksom...... ...gärna fast med favoriterna. Brukar kolla av nån gång om nåt dykt upp men oftast är det ju de nyfödda som får ett eget års snack. Jag har nog varit på Aff i ungefär 5 år jag med. :o)
  9. Medlem sedan
    Apr 1998
    #5

    Välkommen!

    Alltid roligt med nya här.

    Själv kallas jag Lisa här och mer om mig och min 96:a hittar du i min info.
  10. 5
    Välkommen! Alltid roligt med nya här.

    Själv kallas jag Lisa här och mer om mig och min 96:a hittar du i min info.
  11. nettan
    #6

    Tackar

    och infon e bra om man klickar i den. ;)
  12. 6
    Tackar och infon e bra om man klickar i den. ;)
  13. Medlem sedan
    Apr 1998
    #7

    Oopps...

    sorry;-(

    Men jag tror att jag skrivit att jag brukar glömma den.
  14. 7
    Oopps... sorry;-(

    Men jag tror att jag skrivit att jag brukar glömma den.
  15. nettan
    #8

    Det e lugnt

    dock fortfarande svårt att läsa infon så länge den inte är ikryssad.
    Jag brukade också glömma den förut men nu går det på rutin att klicka i den. :)
  16. 8
    Det e lugnt dock fortfarande svårt att läsa infon så länge den inte är ikryssad.
    Jag brukade också glömma den förut men nu går det på rutin att klicka i den. :)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar