Så var det Ludvigs tur
_00 Alla barn
  1. Hanna m. Ludvig -00 & Elsa -02
    #1

    Så var det Ludvigs tur

    Sitter här med en nybliven, stolt 5-åring. Tänk att 5 år kan gå så fort och ändå innehålla så otroligt mycket!

    För fem år sen satt jag och R på neo i Borås och tittade på det lilla knytet Ludvig som låg därinne i kuvösen och gnydde vid varje andetag. Fattade knappt vad som hänt och allt blev ju lite konstigt...

    Idag har vi haft kalas med presentskattkarta och Ludvigs egenhändigt designade tårta. Han är så nöjd över att äntligen vara 5 år på \"riktigt\".
  2. 1
    Så var det Ludvigs tur Sitter här med en nybliven, stolt 5-åring. Tänk att 5 år kan gå så fort och ändå innehålla så otroligt mycket!

    För fem år sen satt jag och R på neo i Borås och tittade på det lilla knytet Ludvig som låg därinne i kuvösen och gnydde vid varje andetag. Fattade knappt vad som hänt och allt blev ju lite konstigt...

    Idag har vi haft kalas med presentskattkarta och Ludvigs egenhändigt designade tårta. Han är så nöjd över att äntligen vara 5 år på \"riktigt\".
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    Grattis

    i efterskott Ludvig!!
  4. 2
    Grattis i efterskott Ludvig!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    Grattis Ludvig...

    Jo tiden går så fort så jag hinner inte med... Blir rädd när jag tänker på att nästa höst börjar han ju i skolan. Ja iofs bara i 0:an men ändå... hua...

    Kramar...
  6. 3
    Grattis Ludvig... Jo tiden går så fort så jag hinner inte med... Blir rädd när jag tänker på att nästa höst börjar han ju i skolan. Ja iofs bara i 0:an men ändå... hua...

    Kramar...

Liknande trådar

  1. Ludvigs dag
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 09:06
  2. Ludvigs nya kläder
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 10:42
  3. Ludvigs Presenter
    By kizze66 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 23:06
  4. Ludvigs lillebror...
    By Lisa in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 12:10
  5. Ludvigs 1½-årskoll!
    By --Ia-- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar