Tack ni som svarade ang 4 barn...
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Tack ni som svarade ang 4 barn...

    Jag tror nog att jag måste tänka lite till!!! Det lät ju jobbig enligt vissa =0) .... Men man vet ju aldrig hur det blir. Sen så kan det kan ju bli en kille till!! (vilket det säkert blir till 100%)


    Ja Jag har ju tid, jag är ju inte direkt gammal om man säger så. Så det kanske kommer om ett par år. Men samtidigt är det ju skönt att ha \"allt\" gjort!!!

  2. 1
    Tack ni som svarade ang 4 barn... Jag tror nog att jag måste tänka lite till!!! Det lät ju jobbig enligt vissa =0) .... Men man vet ju aldrig hur det blir. Sen så kan det kan ju bli en kille till!! (vilket det säkert blir till 100%)


    Ja Jag har ju tid, jag är ju inte direkt gammal om man säger så. Så det kanske kommer om ett par år. Men samtidigt är det ju skönt att ha \"allt\" gjort!!!

  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    ja du..

    ..hinner ju vänta lite.;) Men samtidigt så kan det nog vara skönt att göra bort det också , det tycker iallafall jag...,) Fast du har ju redan en pokje som är äldre och du ser säkert fördelar med det också!

  4. 2
    ja du.. ..hinner ju vänta lite.;) Men samtidigt så kan det nog vara skönt att göra bort det också , det tycker iallafall jag...,) Fast du har ju redan en pokje som är äldre och du ser säkert fördelar med det också!

Liknande trådar

  1. Tack ni som svarade...
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-02, 16:58
  2. Tack alla som svarade ang. tidiga barn!
    By Charley in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-11, 20:10
  3. Tack ni som svarade när jag
    By marilin in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 16:34
  4. Tack ni som svarade mig
    By lundsabin in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 10:11
  5. Tack ni som svarade..
    By -Emla- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 12:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar