sänglampor
Hem & fritid
  1. Maria
    #1

    sänglampor

    har precis inhandlatt två sänglampor, frågan är nu hur ja ska sätta upp dom, hur har ni?
    båda på mitten, eller i mitten av den ena sängen,
    lite på sidan ??
    Hur har ni?

  2. 1
    sänglampor har precis inhandlatt två sänglampor, frågan är nu hur ja ska sätta upp dom, hur har ni?
    båda på mitten, eller i mitten av den ena sängen,
    lite på sidan ??
    Hur har ni?

  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2

    Jag...

    skulle sätta dem lite på sidan. Om man har dem bredvid varandra i mitten av sängen blir den som vill sova störd om den andre vill läsa. Om man har dem mitt ovanför vardera säng så är de ivägen om man vill sitta upp mot gaveln/väggen. På sidan om är de inte i vägen och det är lättare att reglera ljuset. Så hade jag gjort :)
  4. 2
    Jag... skulle sätta dem lite på sidan. Om man har dem bredvid varandra i mitten av sängen blir den som vill sova störd om den andre vill läsa. Om man har dem mitt ovanför vardera säng så är de ivägen om man vill sitta upp mot gaveln/väggen. På sidan om är de inte i vägen och det är lättare att reglera ljuset. Så hade jag gjort :)
  5. Maria
    #3

    smart

    tack för tipsen.
  6. 3
    smart tack för tipsen.
  7. Minna med nelson 021105
    #4

    Fast...

    ...om man har dom på sidan vinklas ljuset innåt sängen och mot den andra som sover. Om man ha dom i mitten vinklas ljuset utåt och stör mindre ;-)

    Jag vet inte vad som är bäste men prova och se hur ljuset faller.
  8. 4
    Fast... ...om man har dom på sidan vinklas ljuset innåt sängen och mot den andra som sover. Om man ha dom i mitten vinklas ljuset utåt och stör mindre ;-)

    Jag vet inte vad som är bäste men prova och se hur ljuset faller.
  9. Medlem sedan
    Jun 2000
    #5

    kan man inte

    ha dem närmare varandra mot mitten, fast inte precis i mitten. så vinklar man dem lite utåt
  10. 5
    kan man inte ha dem närmare varandra mot mitten, fast inte precis i mitten. så vinklar man dem lite utåt

Liknande trådar

  1. sänglampor har jag hittat
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-16, 21:14
  2. sänglampor...
    By 0rcid in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 09:21
  3. Förslag på sänglampor?
    By Mia med Amanda 03 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 13:13
  4. Sänglampor
    By Mathea in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 11:22
  5. Sänglampor
    By Ninasmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 14:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar