bvc 5 mån kontroll och lite annat..
_0505 Majbarn
  1. willow med sandra
    #1

    bvc 5 mån kontroll och lite annat..

    Min lill tjeja är nu 5 månader. Hon väger 8840 och är 65,5 lång. Det verkar som hon har saktat ner på farten lite. Skönt! Hon kan stanna i storlek 74 nu över vintern tycker jag.

    Hon fick spruta och blev JÄTTE ledsen *snyft* Sen somnade hon och sover fortfarande. Nästa gång, på 6 mån. läkarkontr. ska hon få TBC spruta. Den ska göra ännu ondare sa sköterskan.Så då får nog pappa gå med. Hon får sprutan för att hennes pappa är Lettisk medborgare och det känns bara bra nu när TBC härjar på en del förskolor.

    anja m. ruben och/eller karina m. hwila:
    påminner om gympan i morgon. Jag heter Linda och har en vinröd ORAvagn. Kan vi mötas utanför en kvart innan? Jaja.. Om jag inte ser er går jag väll in. Spännande att träffa någon irl härifrån. Hoppas ni andra tycker det är ok att jag lägger ut ett meddelande så här för att lugna nerverna :-D

    Thats all for now!
  2. 1
    bvc 5 mån kontroll och lite annat.. Min lill tjeja är nu 5 månader. Hon väger 8840 och är 65,5 lång. Det verkar som hon har saktat ner på farten lite. Skönt! Hon kan stanna i storlek 74 nu över vintern tycker jag.

    Hon fick spruta och blev JÄTTE ledsen *snyft* Sen somnade hon och sover fortfarande. Nästa gång, på 6 mån. läkarkontr. ska hon få TBC spruta. Den ska göra ännu ondare sa sköterskan.Så då får nog pappa gå med. Hon får sprutan för att hennes pappa är Lettisk medborgare och det känns bara bra nu när TBC härjar på en del förskolor.

    anja m. ruben och/eller karina m. hwila:
    påminner om gympan i morgon. Jag heter Linda och har en vinröd ORAvagn. Kan vi mötas utanför en kvart innan? Jaja.. Om jag inte ser er går jag väll in. Spännande att träffa någon irl härifrån. Hoppas ni andra tycker det är ok att jag lägger ut ett meddelande så här för att lugna nerverna :-D

    Thats all for now!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    vi ser fram emot

    att träffa dig hörru!
    Det kommer att gå jätte bra å jag ska göra allt jag kan för att du ska känna dig säker!!!
    Ska stå där en kvart innan!
    Jag har nog Hwila i sjal på maggen -en gul sådan.

    Kram
  4. 2
    vi ser fram emot att träffa dig hörru!
    Det kommer att gå jätte bra å jag ska göra allt jag kan för att du ska känna dig säker!!!
    Ska stå där en kvart innan!
    Jag har nog Hwila i sjal på maggen -en gul sådan.

    Kram
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Du har Karinas nummer

    i din snabbmess här på AFF :-) Jag skickade det nyss. Det kommer gå skitbra imorgon och du kommer få GRYM träningsvärk *mohahaa* (är eg avundsjuk...)

    Lilla stora fina Sandra. När man håller på att försöka krypa och greja går det åt energi, och då kan man inte tjocka på sig så mkt längre ;-)

    *Kram*
  6. 3
    Du har Karinas nummer i din snabbmess här på AFF :-) Jag skickade det nyss. Det kommer gå skitbra imorgon och du kommer få GRYM träningsvärk *mohahaa* (är eg avundsjuk...)

    Lilla stora fina Sandra. När man håller på att försöka krypa och greja går det åt energi, och då kan man inte tjocka på sig så mkt längre ;-)

    *Kram*
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Strålande..

    ska leta efter gul sjal med en hwila i. :) Nu ska jag packa träningskläder och så.
  8. 4
    Strålande.. ska leta efter gul sjal med en hwila i. :) Nu ska jag packa träningskläder och så.
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Thanks babe! *imt*

  10. 5
    Thanks babe! *imt*

Liknande trådar

  1. 2-månaders kontroll och lite annat.
    By Eize/Åza m Wilda in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-29, 19:18
  2. lite sen 8 månaders kontroll
    By Malin IGAF in forum _0905 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-07, 21:57
  3. Lite sen 18 mnd kontroll
    By Kristin med 8 barn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 09:06
  4. Kontroll + lite annat
    By norpisen in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 01:27
  5. 20-månaders kontroll + lite annat.
    By Ella med killarna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar