Han är normal!
_00 Alla barn
  1. Maa
    #1

    Han är normal!

    Sååå skönt, det var första utv-samtalet någonsin på dagiset som fröknarna inte var bekymrade över nånting. Han leker som en normal femåring!!!!
    Så himla skönt!!!!
  2. 1
    Han är normal! Sååå skönt, det var första utv-samtalet någonsin på dagiset som fröknarna inte var bekymrade över nånting. Han leker som en normal femåring!!!!
    Så himla skönt!!!!
  3. Johanna & Fanny 00 + Tom 03
    #2

    Skönt!

    Det låter skönt att de inte var bekymrade. Jag är helt säkert på att han varit normal hela tiden! :)
  4. 2
    Skönt! Det låter skönt att de inte var bekymrade. Jag är helt säkert på att han varit normal hela tiden! :)
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    Ja, jo,

    kanske, men han reagerade efter jag hade skadat mig genom att inte leka alls på dagis, stod o tittade på osv. Det började inte släppa förrän han fyllde fyra. Innan dess vägrade han t ex att stanna kvar på en lekplats om det kom ett annat barn och började leka på en annan del av lekplatsen, eller vägrade åka pulka om det åkte nån mer i backen. Och det är väl inte sååå normalt, kanske.
    Hur som, så är det en väldig lättnad att se att nu kan han faktiskt ha kul och leka tillsammans med andra barn!
  6. 3
    Ja, jo, kanske, men han reagerade efter jag hade skadat mig genom att inte leka alls på dagis, stod o tittade på osv. Det började inte släppa förrän han fyllde fyra. Innan dess vägrade han t ex att stanna kvar på en lekplats om det kom ett annat barn och började leka på en annan del av lekplatsen, eller vägrade åka pulka om det åkte nån mer i backen. Och det är väl inte sååå normalt, kanske.
    Hur som, så är det en väldig lättnad att se att nu kan han faktiskt ha kul och leka tillsammans med andra barn!

Liknande trådar

  1. Är jag normal nu? (PCO-s)
    By *Camilla* in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 08:35
  2. är jag normal??
    By xaramia in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 12:46
  3. är jag normal??
    By xaramia in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 20:12
  4. Jag är normal!!!
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 14:06
  5. Normal tid?
    By Bara Jag in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 21:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar