jäkla skit mens ap mens skit skit
Vikt
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    jäkla skit mens ap mens skit skit

    va faan bajs arg jag e!
    2.5 plus för att det behagar komma nu. vissa slipper de ju hur länge som helst efter förlossningen. jag slapp inte ens 7 veckor! dumt dumt! nu e jag arg arg som ett bi! usch usch usch för sånt!
    grrrr
  2. 1
    jäkla skit mens ap mens skit skit va faan bajs arg jag e!
    2.5 plus för att det behagar komma nu. vissa slipper de ju hur länge som helst efter förlossningen. jag slapp inte ens 7 veckor! dumt dumt! nu e jag arg arg som ett bi! usch usch usch för sånt!
    grrrr
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Oj, vilken otur!

    Jag fick barn för över 5 månader sedan och har inte fått mens än! Jätteskönt!
    Förstår att du är arg.
  4. 2
    Oj, vilken otur! Jag fick barn för över 5 månader sedan och har inte fått mens än! Jätteskönt!
    Förstår att du är arg.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Jamen

    Nu vet du ju i alla fall varför det blev ett så stort plus på vågen! Drick mycket vatten så ska du se att det där pluset är borta på några dagar!

    Osis att du fick tillbaka mensen så snart, för mig dröjde det ett helt år...
  6. 3
    Jamen Nu vet du ju i alla fall varför det blev ett så stort plus på vågen! Drick mycket vatten så ska du se att det där pluset är borta på några dagar!

    Osis att du fick tillbaka mensen så snart, för mig dröjde det ett helt år...
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4

    Fy vad

    tråkigt.
    Jag fick min efter 8 veckor, men då ammade inte jag heller. De sa att det berodde på det!
  8. 4
    Fy vad tråkigt.
    Jag fick min efter 8 veckor, men då ammade inte jag heller. De sa att det berodde på det!
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Oj

    Det var tidigt att få tillbaka mensen. Jag fick min efter 8 månader. Men jag visste inte att om jag skulle få någon över huvud taget eftersom jag har problem med mina cykler.

    Då får du säkert ett fint minus nästa vecka istället, många svullnar ju lite när de får mens.
  10. 5
    Oj Det var tidigt att få tillbaka mensen. Jag fick min efter 8 månader. Men jag visste inte att om jag skulle få någon över huvud taget eftersom jag har problem med mina cykler.

    Då får du säkert ett fint minus nästa vecka istället, många svullnar ju lite när de får mens.

Liknande trådar

  1. Mens = skit!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 13:53
  2. Skit skit skit.. Långt..
    By Sandra -83 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 20:28
  3. Skit också! Skit! Skit! Skit!
    By Limsa in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 16:50
  4. Skit också! Skit! Skit! Skit!
    By Limsa in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 14:44
  5. AHHHH!! Skit! Skit! Skit!
    By thuja in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar