Vad ska ni köpa för julklapp...
_02 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Vad ska ni köpa för julklapp...

    Har ni redan nu kommit på vad ni skall köpa till era barn i julklapp?

  2. 1
    Vad ska ni köpa för julklapp... Har ni redan nu kommit på vad ni skall köpa till era barn i julklapp?

  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Ja en del

    har vi kommit på. T.ex:
    Delar till flexi-trax bilbanan,
    Play Doh lera med tillbehör,
    Bondgård med djur och ljud

    Det är vad vi köpt än så länge! Hoppas på fler tips. Funderade på cykeln med men den får han när han fyller år nu den 19/11 eftersom hans storebror fick en ny cykel när han fyllde 6 år för 2 veckor sen.
  4. 2
    Ja en del har vi kommit på. T.ex:
    Delar till flexi-trax bilbanan,
    Play Doh lera med tillbehör,
    Bondgård med djur och ljud

    Det är vad vi köpt än så länge! Hoppas på fler tips. Funderade på cykeln med men den får han när han fyller år nu den 19/11 eftersom hans storebror fick en ny cykel när han fyllde 6 år för 2 veckor sen.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    tror det

    blir ett tågset, funderar på biltemas.. annars tänker vi försöka hålla nere julklapparna i år, jag minns HUR mycket dom fick förra året, så jag ska försöka att bara köpa någon julklapp i år bara!

    annars är våran 3-åring mycket för att bygga lego och pussla, så det kanske blir nåt sånt med.
  6. 3
    tror det blir ett tågset, funderar på biltemas.. annars tänker vi försöka hålla nere julklapparna i år, jag minns HUR mycket dom fick förra året, så jag ska försöka att bara köpa någon julklapp i år bara!

    annars är våran 3-åring mycket för att bygga lego och pussla, så det kanske blir nåt sånt med.
  7. milou
    #4

    Jag har

    verkligen iiiiingen aning!
    Tips???
  8. 4
    Jag har verkligen iiiiingen aning!
    Tips???
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Glömde ju svara själv *ler*

    Yade kommer att få en skateboard. Han vill verkligen ha en sådan. Och han blir jätte besviken att de inte finns i någon av alla dessa leksakstidingar man får hem.
    Han fick tala med Tomten igår (min pappa var Tomterösten) och Yade förklarade länge om hur den skulle se ut.
    Sen blir det väl mer kläder.
    Leksaker har jag bett de andra i sälkten att inte köpa, för de har han massor.
  10. 5
    Glömde ju svara själv *ler* Yade kommer att få en skateboard. Han vill verkligen ha en sådan. Och han blir jätte besviken att de inte finns i någon av alla dessa leksakstidingar man får hem.
    Han fick tala med Tomten igår (min pappa var Tomterösten) och Yade förklarade länge om hur den skulle se ut.
    Sen blir det väl mer kläder.
    Leksaker har jag bett de andra i sälkten att inte köpa, för de har han massor.
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6
    Jag ska köpa vägkalender
    med foton av min lilla barn. Dom är so små att förstår inte ännu men det ska vara rålig minne efteråt.
  12. 6
    Jag ska köpa vägkalender
    med foton av min lilla barn. Dom är so små att förstår inte ännu men det ska vara rålig minne efteråt.

Liknande trådar

  1. Vad ska ni köpa i julklapp
    By spider-woman in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 13:58
  2. Köpa kläder i julklapp?
    By Klaudia 3barnsmor in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 16:56
  3. vad ska ni köpa i julklapp
    By Millan med 4 in forum _98 Alla barn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 06:14
  4. Vet ni inte vad ni ska köpa i julklapp?
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 22:56
  5. vad ska ni köpa i julklapp
    By tolovi in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar