jag har fått fast tjänst!!!!
_0211 Novemberbarn
  1. anna med astrid och B2
    #1

    jag har fått fast tjänst!!!!

    ja, eller tillsvidaretjänst som det heter) hurra, hurra! jag är så glad! så nu har jag ett jobb att komma tillbaka till efter grav! min chef har vetat om att jag är gravid sedan v 4 när jag gick upp i tid för att bättra på min FP. så gravida anställs här och där! hurra (igen). ikväll blir det hummer och pommac! : )
  2. 1
    jag har fått fast tjänst!!!! ja, eller tillsvidaretjänst som det heter) hurra, hurra! jag är så glad! så nu har jag ett jobb att komma tillbaka till efter grav! min chef har vetat om att jag är gravid sedan v 4 när jag gick upp i tid för att bättra på min FP. så gravida anställs här och där! hurra (igen). ikväll blir det hummer och pommac! : )
  3. Sabina m barnen
    #2

    Gud vad härligt!

    Grattis! Vilken enorm lättnad att inte behöva oroa sig för jobb, då kan du ju njuta fullt ut av föräldraledigheten.
    Vilken vecka är du i nu?

    Jag fick ju nytt jobb i mars -04 o blev ju gravid i maj men fick ändå fast/tillsvidare så ja gravida anställs här o där:)
  4. 2
    Gud vad härligt! Grattis! Vilken enorm lättnad att inte behöva oroa sig för jobb, då kan du ju njuta fullt ut av föräldraledigheten.
    Vilken vecka är du i nu?

    Jag fick ju nytt jobb i mars -04 o blev ju gravid i maj men fick ändå fast/tillsvidare så ja gravida anställs här o där:)
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Grattis!

    Vad skönt för dig att du fått tillsvidareanställning! Skönt att slippa oroa sig för det... Och grattis till graviditeten!!

    Fira ordentligt ikväll :)

    kram
  6. 3
    Grattis! Vad skönt för dig att du fått tillsvidareanställning! Skönt att slippa oroa sig för det... Och grattis till graviditeten!!

    Fira ordentligt ikväll :)

    kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    Jätte grattis

    Så skönt för dig. Än finns det hopp för gravida ;)
    Ha det gott.
  8. 4
    Jätte grattis Så skönt för dig. Än finns det hopp för gravida ;)
    Ha det gott.
  9. Ann med Nathalie
    #5

    grattis!!!

    Vad skönt att höra att det finns arbetsgivare som \"accepterar\" att folk skaffar barn...
  10. 5
    grattis!!! Vad skönt att höra att det finns arbetsgivare som \"accepterar\" att folk skaffar barn...
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6

    hurra!

    så himla kul. Jag fick också fast tjänst när jag blev gravid med Em. Grattis!
  12. 6
    hurra! så himla kul. Jag fick också fast tjänst när jag blev gravid med Em. Grattis!
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7

    Grattis!!!

    Vad skönt att ha det ordnat för dej. Du verkar ju trivas också jättekul. Så glad för din skull!!!
    Kram.

  14. 7
    Grattis!!! Vad skönt att ha det ordnat för dej. Du verkar ju trivas också jättekul. Så glad för din skull!!!
    Kram.

  15. anna med astrid och B2
    #8

    tack för alla grattis,

    enda smolket i glädjebägaren är att jag inte kommer få vara påp kvinnokliniken när jag komemr tillbaka eftersom vi har en central kuratorsavdelning, jag komemr få gå in på den avdelning som har behov då. men, men, det blir säkert bra dte också. fast jag älskar att jobba på kk!
  16. 8
    tack för alla grattis, enda smolket i glädjebägaren är att jag inte kommer få vara påp kvinnokliniken när jag komemr tillbaka eftersom vi har en central kuratorsavdelning, jag komemr få gå in på den avdelning som har behov då. men, men, det blir säkert bra dte också. fast jag älskar att jobba på kk!
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    grattis

    till jobbet! och va härligt att höra att dom anställer en gravid :)
  18. 9
    grattis till jobbet! och va härligt att höra att dom anställer en gravid :)
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10

    Härligt!

    Jättestort grattis, det är verkligen värt att fira!
  20. 10
    Härligt! Jättestort grattis, det är verkligen värt att fira!
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    Grattis Grattis!!

    Vad härligt!

    Skönt att få det klart redan nu. Du ska se att det ordnar sig sedan också.

    Kram
  22. 11
    Grattis Grattis!! Vad härligt!

    Skönt att få det klart redan nu. Du ska se att det ordnar sig sedan också.

    Kram
  23. Jeanette m Rasmus
    #12

    GRATTIS!!!!!!

    Jag är verkligen glad för din skull, allt känns ju så mkt tryggare med ett fast jobb att komma tillbaka till som du dessutom verkar trivas bra med och är duktig på =)
    Och du ... tack än en gång...
    Ville bara höra om mitt senaste mail kommit fram (obs! känn dig inte pressad att svara nu), vill bara veta om det funkar eftersom jag öppnat nytt hotmailkont.

    Kram och grattis igen, ha en mysig kväll!!!
  24. 12
    GRATTIS!!!!!! Jag är verkligen glad för din skull, allt känns ju så mkt tryggare med ett fast jobb att komma tillbaka till som du dessutom verkar trivas bra med och är duktig på =)
    Och du ... tack än en gång...
    Ville bara höra om mitt senaste mail kommit fram (obs! känn dig inte pressad att svara nu), vill bara veta om det funkar eftersom jag öppnat nytt hotmailkont.

    Kram och grattis igen, ha en mysig kväll!!!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Grattis!

    Vad bra!!!

    Kram!
  26. 13
    Grattis! Vad bra!!!

    Kram!
  27. Viktoria m Filippa och Emilia
    #14

    Jättegrattis!!

    Å så roligt! Är det en ny tjänst, en annan befattning, än den du har nu?

    Låter gott med hummer och Pommac! Jättegrattis!!
  28. 14
    Jättegrattis!! Å så roligt! Är det en ny tjänst, en annan befattning, än den du har nu?

    Låter gott med hummer och Pommac! Jättegrattis!!
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15

    men stort grattis! :)

    Vad glad man blir av att läsa ditt inlägg! Härligt tjejen!
  30. 15
    men stort grattis! :) Vad glad man blir av att läsa ditt inlägg! Härligt tjejen!
  31. Mira m. -99 o -02
    #16

    Grattis grattis!!!!

    Vad roligt. Ja, det måste verkligen kännas tryggt. Vet vilken panik jag hade själv då jag blev arbetslös och hade två små.... trodde aldrig jag skulle få jobb.... Grattis!!!!!!!!!
  32. 16
    Grattis grattis!!!! Vad roligt. Ja, det måste verkligen kännas tryggt. Vet vilken panik jag hade själv då jag blev arbetslös och hade två små.... trodde aldrig jag skulle få jobb.... Grattis!!!!!!!!!
  33. Medlem sedan
    Mar 2002
    #17

    Grattis! *imt*

  34. 17
    Grattis! *imt*
  35. anna med astrid och B2
    #18

    jag är i 14+5 idag, så v 15,

    härligt att höra attd et är fler som anställts \"trots\" graviditet!
  36. 18
    jag är i 14+5 idag, så v 15, härligt att höra attd et är fler som anställts \"trots\" graviditet!
  37. anna med astrid och B2
    #19

    jag har sett ditt mejl, och jag skall svara

    så fort som möjligt. jag såg att du hade hotmail-jag skriver dit nästa gång. jag ärinne en snabbis nu bara, skall fixa infr kvällen så jag svarar nog i veckan.

    KRAM!
  38. 19
    jag har sett ditt mejl, och jag skall svara så fort som möjligt. jag såg att du hade hotmail-jag skriver dit nästa gång. jag ärinne en snabbis nu bara, skall fixa infr kvällen så jag svarar nog i veckan.

    KRAM!
  39. anna med astrid och B2
    #20

    hej! det är precis samm som den jaghar nu,

    jag fortsätter på kk tills jag slutar, när jag komemr tillbaka kan det bli vilken klinik som helst där det finns behov. vi får se vad det blir, det bästa blir ju bra i allafall. fast visst vill jag helst tillbaka tillkk, inget snack om saken, men då måste någon sluta precis när jag kommer tillbaka och den chansen är väl...minimal tyvärr.
  40. 20
    hej! det är precis samm som den jaghar nu, jag fortsätter på kk tills jag slutar, när jag komemr tillbaka kan det bli vilken klinik som helst där det finns behov. vi får se vad det blir, det bästa blir ju bra i allafall. fast visst vill jag helst tillbaka tillkk, inget snack om saken, men då måste någon sluta precis när jag kommer tillbaka och den chansen är väl...minimal tyvärr.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Blivit erbjuden fast tjänst. Vad göra?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 21:41
  2. Eget företag/ fast tjänst/ mammaångest
    By Ammari in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 11:25
  3. Hur förhandla om fast tjänst?
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 13:23
  4. Erbjuden en fast tjänst
    By Förskollärare75 in forum Barn som yrke
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 17:46
  5. jag har fått fast tjänst!!!!!!!!!
    By betty p med B2 14+4 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 13:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar