Nefrogen diabetes insipidus
Övriga funktionshinder
  1. Preciosa
    #1

    Nefrogen diabetes insipidus

    Hej! Har en son på dryga 2år som nyligen (äntligen) blivit diagnosticerad med nefrogen diabetes insipidus. Jag är väl insatt i vad det innebär mediciniskt sett, men skulle vilja komma i kontakt med andra föräldrar till barn med denna sjukdom eftersom den är så pass ovanlig och det finns hundra frågor som inte har något svar än.
  2. 1
    Nefrogen diabetes insipidus Hej! Har en son på dryga 2år som nyligen (äntligen) blivit diagnosticerad med nefrogen diabetes insipidus. Jag är väl insatt i vad det innebär mediciniskt sett, men skulle vilja komma i kontakt med andra föräldrar till barn med denna sjukdom eftersom den är så pass ovanlig och det finns hundra frågor som inte har något svar än.
  3. vittosvart
    #2

    Tips

    Har själv haft diabetes insupidus ett par ggr men vet inte vad _nefrogen_ står för! På www.hypophysis.se kanske du kan få information av någon eller hitta bra länkar. Lycka till!
  4. 2
    Tips Har själv haft diabetes insupidus ett par ggr men vet inte vad _nefrogen_ står för! På www.hypophysis.se kanske du kan få information av någon eller hitta bra länkar. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Hej, var ute och surfade på nefrogen diabetes insipidus och fick upp din fråga. Jag ser att det var några år sedan. Jag har en dotter med samma sjukdom född 2006. Jag är också intreserad av att komma i kontakt med andra barn. Min e-post är [email protected]
    Hoppas på svar!!
  6. 3
    Hej, var ute och surfade på nefrogen diabetes insipidus och fick upp din fråga. Jag ser att det var några år sedan. Jag har en dotter med samma sjukdom född 2006. Jag är också intreserad av att komma i kontakt med andra barn. Min e-post är [email protected]
    Hoppas på svar!!

Liknande trådar

  1. Diabetes?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 15:20
  2. Ni med diabetes.(även på diabetes )
    By 73anette in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 14:44
  3. Diabetes??
    By anonymt namn in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 09:50
  4. Diabetes
    By Anonym13 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 10:04
  5. Diabetes ?
    By xxxx in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 11:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar