Är på gungjakt!
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Är på gungjakt!

    Bosse har en gunga på sitt kortiddsboende som han älskar! Det är en rund ligg-gunga. Tänkte köpa en sådan att ha hemma nu när vi har en tomt att ställa den på.
    De har något liknande på kom-i-kapp, multigunga, någon som har erfarenhet av den?
    Vart hittar man annars en rund ligg-gunga? Bra gungställning som passar till?
  2. 1
    Är på gungjakt! Bosse har en gunga på sitt kortiddsboende som han älskar! Det är en rund ligg-gunga. Tänkte köpa en sådan att ha hemma nu när vi har en tomt att ställa den på.
    De har något liknande på kom-i-kapp, multigunga, någon som har erfarenhet av den?
    Vart hittar man annars en rund ligg-gunga? Bra gungställning som passar till?
  3. Elenor med Sol
    #2

    Kolla varsam

    Kolla i \"Varsam\", de har också en hel del lekprylar. Ofta samma som Kom-i-kapp, men min erfarenhet är att de är billigare... Har annars inga råd att ge.
  4. 2
    Kolla varsam Kolla i \"Varsam\", de har också en hel del lekprylar. Ofta samma som Kom-i-kapp, men min erfarenhet är att de är billigare... Har annars inga råd att ge.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    Var inne på deras sida...

    men de verkade tyvärr inte ha några gungor. Men det fanns ju en hel del andra saker, får nog bli en titt där nästa gång jag är i Örebro :)!
    Tack för hjälpen!
  6. 3
    Var inne på deras sida... men de verkade tyvärr inte ha några gungor. Men det fanns ju en hel del andra saker, får nog bli en titt där nästa gång jag är i Örebro :)!
    Tack för hjälpen!

Liknande trådar

  1. Fortsättning på min gungjakt!
    By bossemor in forum Flerhandikapp
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 19:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar