Byter namn på gruppen
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Byter namn på gruppen


    För att man lättare ska hitta hit byter vi namn på gruppen till enbart Flerhandikapp (/Barn med/ tas bort).

    Då blir det också mer enhetligt med de andra grupperna som sorteras efter handikapp och inte har tillägget /Barn med/ framför.
  2. 1
    Byter namn på gruppen
    För att man lättare ska hitta hit byter vi namn på gruppen till enbart Flerhandikapp (/Barn med/ tas bort).

    Då blir det också mer enhetligt med de andra grupperna som sorteras efter handikapp och inte har tillägget /Barn med/ framför.
  3. Anna med E
    #2

    Ang namnbytet och omflyttning

    Hej! Jag leta länge för att hitta mina favoritgrupper efter ommöbleringen (flerhandikapp, hjärnskada, utvecklingshämniing) och blev lite förvånad att hitta dem under rubrik Hälsa. Jag tycker det känns som om handikapp då blir lite kopplat till sjukdom och ohälsa, skulle passa bättre under övriga rubriker som rör barn och familj. Det var bara min synpunkt.
  4. 2
    Ang namnbytet och omflyttning Hej! Jag leta länge för att hitta mina favoritgrupper efter ommöbleringen (flerhandikapp, hjärnskada, utvecklingshämniing) och blev lite förvånad att hitta dem under rubrik Hälsa. Jag tycker det känns som om handikapp då blir lite kopplat till sjukdom och ohälsa, skulle passa bättre under övriga rubriker som rör barn och familj. Det var bara min synpunkt.
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Ja, det är ju en tanke

    Rubriken kanske passar bättre under Barn, jag ska kika på det.

    Tack för din synpunkt!
  6. 3
    Ja, det är ju en tanke Rubriken kanske passar bättre under Barn, jag ska kika på det.

    Tack för din synpunkt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Jag håller med..

    Jag hade svårt att hitta tillbaka till \"mina favoritgrupper\"(flerfunk,auti sm mm).Trodde ochså att jag skulle hitta dom under barn.Hälsa..?Kan inte sammankoppla min dotters sjukdommar med hälsa?!!
  8. 4
    Jag håller med.. Jag hade svårt att hitta tillbaka till \"mina favoritgrupper\"(flerfunk,auti sm mm).Trodde ochså att jag skulle hitta dom under barn.Hälsa..?Kan inte sammankoppla min dotters sjukdommar med hälsa?!!

Liknande trådar

  1. Gruppen byter namn & avdelning
    By Eventa Aff in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 08:20
  2. gruppen byter väl bara namn
    By druvan in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 18:25
  3. Vi byter namn på gruppen
    By Pegasus AfF in forum Föräldraskap
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 15:26
  4. Byter namn på gruppen
    By Pegasus AfF in forum Hjärnskador
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 11:53
  5. Vi byter namn på gruppen
    By Pegasus AfF in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 14:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar