Toppar och tunikor?
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Toppar och tunikor?

    Känner att jag behöver shoppa en och annan överdel och vill ha tips!
    Dom ska inte vara för dyra och så ska de vara långärmade.
    Jag vill även kunna prova dem.
    Det ska inte svart utan lite gladare färg. :)

    Tusen tack!
  2. 1
    Toppar och tunikor? Känner att jag behöver shoppa en och annan överdel och vill ha tips!
    Dom ska inte vara för dyra och så ska de vara långärmade.
    Jag vill även kunna prova dem.
    Det ska inte svart utan lite gladare färg. :)

    Tusen tack!
  3. Ida m Jennie & skruttis bf 30/4
    #2

    Jag köpte

    En plommonröd stickad tröja från HM med polokrage för 250 kr. Perfekt för mig som är superfrusen. Annars har jag inte handlat några fler tröjor denna gång så där slutar mina tips :-)
  4. 2
    Jag köpte En plommonröd stickad tröja från HM med polokrage för 250 kr. Perfekt för mig som är superfrusen. Annars har jag inte handlat några fler tröjor denna gång så där slutar mina tips :-)
  5. Neta med Ängla bf 21/4
    #3

    Polotröjor i all ära!

    Hur skulle jag klara mig utan dem, har flera stycken.
    Känner att jag vill bredda mig lite. :)
  6. 3
    Polotröjor i all ära! Hur skulle jag klara mig utan dem, har flera stycken.
    Känner att jag vill bredda mig lite. :)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Jag hittade...

    ...ett gäng toppar på Polarn och Pyret för några veckor sen. Var egentligen ute och jagade ett par snygga svarta byxor - som funkar till lite fint sådär - men så hade de \"ta tre toppar betala för två\" och då kunde jag inte motstå... Fanns en hel del och i olika färger. Det mesta kostade 395 - eller nåt iden stilen - inte över 400 iaf...
    Lycka till med klädjakten!!! = )
  8. 4
    Jag hittade... ...ett gäng toppar på Polarn och Pyret för några veckor sen. Var egentligen ute och jagade ett par snygga svarta byxor - som funkar till lite fint sådär - men så hade de \"ta tre toppar betala för två\" och då kunde jag inte motstå... Fanns en hel del och i olika färger. Det mesta kostade 395 - eller nåt iden stilen - inte över 400 iaf...
    Lycka till med klädjakten!!! = )
  9. Fideli
    #5

    H&M


    På H&M fanns det randiga tröjor (svart/vit, ljusrosa/mörkrosa, brun/beige, och kanske ytterligare någon färgkombination) med lång ärm och v-ringning med några knappar och lite \"rynk\" fram. Svårt att beskriva. Det var inte en mammatröja egentligen, men den var rätt lång i modellen och väldigt stretchig, så den kan nog hänga med ett bra tag. Jag köpte en ljusrosa/mörkrosa och det blev fräscht till jeans med ett vitt linne under (den är rätt urringad).

  10. 5
    H&M
    På H&M fanns det randiga tröjor (svart/vit, ljusrosa/mörkrosa, brun/beige, och kanske ytterligare någon färgkombination) med lång ärm och v-ringning med några knappar och lite \"rynk\" fram. Svårt att beskriva. Det var inte en mammatröja egentligen, men den var rätt lång i modellen och väldigt stretchig, så den kan nog hänga med ett bra tag. Jag köpte en ljusrosa/mörkrosa och det blev fräscht till jeans med ett vitt linne under (den är rätt urringad).

Liknande trådar

  1. Tunikor
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 20:13
  2. Indiskinspirerade tunikor...
    By Lopi1 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 15:56
  3. Jag och mina tunikor
    By Guinan in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 20:35
  4. Tunikor från HM
    By Pugini in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 18:04
  5. Tunikor :-)
    By Devali *v 15* in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-06, 21:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar