Någon mer utan nämnvärda symtom
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Någon mer utan nämnvärda symtom

    Jag är i v 6 och har få symtom.Ibland illamående och ömma bröst och ibland ingenting.
    Hur har ni det?
    Kram
  2. 1
    Någon mer utan nämnvärda symtom Jag är i v 6 och har få symtom.Ibland illamående och ömma bröst och ibland ingenting.
    Hur har ni det?
    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Ungefär likadant!

    Jag har enbart ömma bröst och trötthet som symtom! Brösten varierar dessutom i \"ömhetsgrad\" ganska ordentligt från dag till dag. Jag tror det är helt normalt att symtomen varierar och ibland är helt borta.

    Kram!
  4. 2
    Ungefär likadant! Jag har enbart ömma bröst och trötthet som symtom! Brösten varierar dessutom i \"ömhetsgrad\" ganska ordentligt från dag till dag. Jag tror det är helt normalt att symtomen varierar och ibland är helt borta.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Ingenting...

    mår illa på kvällen när jag är trött och hungrig. Annars ingenting... Är i v. 8+5 idag.
  6. 3
    Ingenting... mår illa på kvällen när jag är trött och hungrig. Annars ingenting... Är i v. 8+5 idag.
  7. nenne bf 29/7
    #4

    Åh så jätte skönt att höra!

    Jag är så himla orolig att jag knappt vågar vara här! Jag har lite ömma bröst o är väldigt yr i huvudet, men det är allt. KRAM
  8. 4
    Åh så jätte skönt att höra! Jag är så himla orolig att jag knappt vågar vara här! Jag har lite ömma bröst o är väldigt yr i huvudet, men det är allt. KRAM
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Jag har...

    varir väldigt yr vid tidigare graviditeter, men nu är det inte så farligt alls...
    Varierar ydligen väldigt mycket! :)
  10. 5
    Jag har... varir väldigt yr vid tidigare graviditeter, men nu är det inte så farligt alls...
    Varierar ydligen väldigt mycket! :)
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6

    Jag

    är illamående varje dag, TRÖTT som 17 och har fått lite svullen mage. Brösten har blivit större och fylligare!
  12. 6
    Jag är illamående varje dag, TRÖTT som 17 och har fått lite svullen mage. Brösten har blivit större och fylligare!
  13. gisw m F-02 och v. 5+1
    #7

    nästan ingenting

    Jag är trött, men det är man ju vanligtvis också.
    Tyckte jag var lite känslig mot lukter och lite illamående första dagarna fetr att jag testat positivt, men inte längre... det är ju nästan så man börjar undra om det är nåt på gång där inne eller inte...
  14. 7
    nästan ingenting Jag är trött, men det är man ju vanligtvis också.
    Tyckte jag var lite känslig mot lukter och lite illamående första dagarna fetr att jag testat positivt, men inte längre... det är ju nästan så man börjar undra om det är nåt på gång där inne eller inte...
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8

    Ytterst lite

    för tillfället
  16. 8
    Ytterst lite för tillfället

Liknande trådar

  1. Gravid utan symtom
    By Ceer in forum _1206 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-20, 18:12
  2. Fler nästan utan symtom?
    By 7-barnsfamilj in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 13:18
  3. symtom på MA någon?
    By kattis,moa o gustav in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 22:51
  4. Halsfluss utan symtom??
    By Tove in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 08:51
  5. gravid utan symtom
    By Mira in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar