La redoute storlekar
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    La redoute storlekar

    Hej!

    Jag tänkte köpa julklappar på La Rédoute men det är så svårt med storlekarna. Det är till två flickor, 2,5 år gamla, som i vanliga fall har storlek 92 (liten och smal tjej) och 98 men la rédoute har ju helt annorlunda storlekar så jag vet inte vad jag ska ta. Eftersom det inte är mina egna barn så kan jag inte mäta/väga dem heller.

    Enligt guiden i katalogen är storlekarna så här:
    86-2år-12kg, 94-3år-13/14kg, 102-4år-14/16kg

    Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig att välja storlek? Det jag vill köpa är kjol, klänning och kofta. Eller tycker ni att jag helt ska strunta i att köpa dessa kläder eftersom risken att det blir fel storlekar är stor? Jag har 30 % rabatt så det blir relativt billigt och de är sååå söta :)
  2. 1
    La redoute storlekar Hej!

    Jag tänkte köpa julklappar på La Rédoute men det är så svårt med storlekarna. Det är till två flickor, 2,5 år gamla, som i vanliga fall har storlek 92 (liten och smal tjej) och 98 men la rédoute har ju helt annorlunda storlekar så jag vet inte vad jag ska ta. Eftersom det inte är mina egna barn så kan jag inte mäta/väga dem heller.

    Enligt guiden i katalogen är storlekarna så här:
    86-2år-12kg, 94-3år-13/14kg, 102-4år-14/16kg

    Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig att välja storlek? Det jag vill köpa är kjol, klänning och kofta. Eller tycker ni att jag helt ska strunta i att köpa dessa kläder eftersom risken att det blir fel storlekar är stor? Jag har 30 % rabatt så det blir relativt billigt och de är sååå söta :)
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Jag hade valt:

    94 till tjejen som har storlek 92 och 102 till hon som har storlek 98.
  4. 2
    Jag hade valt: 94 till tjejen som har storlek 92 och 102 till hon som har storlek 98.

Liknande trådar

  1. Storlekar hos La Redoute?
    By noni in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 20:55
  2. Storlekar La Redoute
    By pallella in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 14:05
  3. La redoute - storlekar?
    By La Redoute-novis in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 12:25
  4. storlekar på la redoute?
    By bethan in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 16:00
  5. La Redoute´s storlekar
    By Killa in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 17:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar