Sjukpension 3år till
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Sjukpension 3år till

    lite lättad blev jag eftersom de dessutom skjutit på beslutet flera gånger har jag liksom sett ett skräcksenario där de ska ha ut mig på heltid här och nu, men så blir det itne utan tre år till ska jag få vila upp mig och förska hitta tillbaka vilket känns skönt trots allt för de stressar mig att inte veta hur framtiden blir men nu kan jag slappna av i tre år till.
  2. 1
    Sjukpension 3år till lite lättad blev jag eftersom de dessutom skjutit på beslutet flera gånger har jag liksom sett ett skräcksenario där de ska ha ut mig på heltid här och nu, men så blir det itne utan tre år till ska jag få vila upp mig och förska hitta tillbaka vilket känns skönt trots allt för de stressar mig att inte veta hur framtiden blir men nu kan jag slappna av i tre år till.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Vad skönt!

    Vilken lättnad att du får mer tid på dig att hitta tillbaka! Man kan ju aldrig så noga veta hur FK tänker...

  4. 2
    Vad skönt! Vilken lättnad att du får mer tid på dig att hitta tillbaka! Man kan ju aldrig så noga veta hur FK tänker...

  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Åh, men det...

    måste ju vara skönt, vilken lättnad! Jag har redan stress för augusti -06 då jag skall börja jobba, fattar inte hur det skall gå till...
  6. 3
    Åh, men det... måste ju vara skönt, vilken lättnad! Jag har redan stress för augusti -06 då jag skall börja jobba, fattar inte hur det skall gå till...

Liknande trådar

  1. Vårdbidrag + sjukpension, är det ok?
    By Veliga mamman in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 07:07
  2. Tvingas till sjukpension?????
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 08:49
  3. sjukpension...
    By incan in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:23
  4. sjukpension och mammaledig?
    By ett barn till? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 23:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar