Vem blir första vinterbarnet..?
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Vem blir första vinterbarnet..?

    Bara nån dag kvar nu, så det blir spännande att se vem som blir först! Jag har sex veckor kvar, så det lär inte bli jag ;-) Nej, bebben får gott hålla sig kvar därinne minst fem veckor till iaf! Må så gott!
  2. 1
    Vem blir första vinterbarnet..? Bara nån dag kvar nu, så det blir spännande att se vem som blir först! Jag har sex veckor kvar, så det lär inte bli jag ;-) Nej, bebben får gott hålla sig kvar därinne minst fem veckor till iaf! Må så gott!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Det beror ju på...

    hur man räknar.

    Vi som fått i slutet av nov har ju vinter men räknas tydligen inte till vinter enligt aff men ahr man då hållt till i ankomst dec så borde man ju få vara här medväl? :-)
  4. 2
    Det beror ju på... hur man räknar.

    Vi som fått i slutet av nov har ju vinter men räknas tydligen inte till vinter enligt aff men ahr man då hållt till i ankomst dec så borde man ju få vara här medväl? :-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3

    Ja, det är sant!

    När fick du barn? Åh, jag är så avis, vill verkligen att min bebis ska komma snart... Grattis förresten! Och klart att det inte ska vara några \"gränser\", den som vill får väl va med! Ju fler desto roligare :-) Imorgon är det 1:a dec så det vore ju kul att se om det är nån som kommer att få barn då! Själv hoppas jag på 1:a jan men får nog vänta några veckor till är jag rädd... Ha det gott!
  6. 3
    Ja, det är sant! När fick du barn? Åh, jag är så avis, vill verkligen att min bebis ska komma snart... Grattis förresten! Och klart att det inte ska vara några \"gränser\", den som vill får väl va med! Ju fler desto roligare :-) Imorgon är det 1:a dec så det vore ju kul att se om det är nån som kommer att få barn då! Själv hoppas jag på 1:a jan men får nog vänta några veckor till är jag rädd... Ha det gott!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4

    Var just inne...

    ...på din sida och tittade på dina sötnosar :-) Han ser så himla go ut, Ludde! Verkligen stort grattis!!
  8. 4
    Var just inne... ...på din sida och tittade på dina sötnosar :-) Han ser så himla go ut, Ludde! Verkligen stort grattis!!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    Det lär ju inte bli jag heller:)

    För jag ska inte ha förns i slutet av januari:) Men jättekul med en ny grupp, det betyder att det närmar sig:)
  10. 5
    Det lär ju inte bli jag heller:) För jag ska inte ha förns i slutet av januari:) Men jättekul med en ny grupp, det betyder att det närmar sig:)
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6

    Tack så mycket! :-)

    Kul att du kikade in. :-)
  12. 6
    Tack så mycket! :-) Kul att du kikade in. :-)

Liknande trådar

  1. Blir jag första UFO-mormorn?
    By Lite tidigt än in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 02:55
  2. Undrar om TS nedan blir FF:s första
    By Ben Dover in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 19:46
  3. Förbannad det första man blir
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 10:50
  4. Vem blir AFF´s första 2006:a?
    By Lena med Nadja-06 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 09:50
  5. I morgon blir första
    By Nell in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 18:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar