Ang p-tillståndet
Ryggmärgsbråck
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Ang p-tillståndet

    För en tid sedan berättade jag här att jag hade glömt att förnya mitt p-tillstånd och att det därför är ogiltigt. I torsdags ringde man så från kommunen och talade om att det nya tillståndet var klart och att det bara var att hämta. Idag åkte jag till \"mitt\" medborgarkontor för att få det nya tillståndet.

    Döm om min förvåning när det visar sig att de har slarvat bort detta, så nu får jag vänta i några dagar till innan de fixar ett nytt.
  2. 1
    Ang p-tillståndet För en tid sedan berättade jag här att jag hade glömt att förnya mitt p-tillstånd och att det därför är ogiltigt. I torsdags ringde man så från kommunen och talade om att det nya tillståndet var klart och att det bara var att hämta. Idag åkte jag till \"mitt\" medborgarkontor för att få det nya tillståndet.

    Döm om min förvåning när det visar sig att de har slarvat bort detta, så nu får jag vänta i några dagar till innan de fixar ett nytt.
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Redan idag

    Men redan idag har jag kunnat hämta mitt nya tillstånd och kan nu söka om befrielse från trängselskatterna som införs i Stockholm strax efter årsskiftet.
  4. 2
    Redan idag Men redan idag har jag kunnat hämta mitt nya tillstånd och kan nu söka om befrielse från trängselskatterna som införs i Stockholm strax efter årsskiftet.

Liknande trådar

  1. Sigurdsson Postsekulära tillståndet
    By ElsaB in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 19:49
  2. Tillståndet krititisk, han får bara
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar