BF 6 dec
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    BF 6 dec

    Hej!
    Var beräknad till 6 dec, men lillen hade bråttom ut och kom den 12 nov. hitta ingen grupp så jag hoppas få vara med här. Är då andra vinterbarnet! =)
  2. 1
    BF 6 dec Hej!
    Var beräknad till 6 dec, men lillen hade bråttom ut och kom den 12 nov. hitta ingen grupp så jag hoppas få vara med här. Är då andra vinterbarnet! =)
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Hej!

    Kul att det inte bara är jag som kollar in då. :-)

    Var visserligen beräknad till 28/11 men låg ju på gränsen mellan nov och dec så jag har varit aktiv i båda grupperna. Dessutom ahr vi snö och kallt här i sörmland så nog tycker jag det är vinter alltid. *s*

    Min plutt kom den 22/11, tänk att en hel vecka passerat sedan dess. Känns helt overkligt!

    Jag kikade in på höstbarn med men man känner sig lite utanför då alla har kommit så långt och själv har man precis börjat + att en massa trevliga snackare kommer att hamna här som jag gärna vill få fortsätta snacka med. :-)

    Om mig finns lite att läsa i min info. :-)
  4. 2
    Hej! Kul att det inte bara är jag som kollar in då. :-)

    Var visserligen beräknad till 28/11 men låg ju på gränsen mellan nov och dec så jag har varit aktiv i båda grupperna. Dessutom ahr vi snö och kallt här i sörmland så nog tycker jag det är vinter alltid. *s*

    Min plutt kom den 22/11, tänk att en hel vecka passerat sedan dess. Känns helt overkligt!

    Jag kikade in på höstbarn med men man känner sig lite utanför då alla har kommit så långt och själv har man precis börjat + att en massa trevliga snackare kommer att hamna här som jag gärna vill få fortsätta snacka med. :-)

    Om mig finns lite att läsa i min info. :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar