Hej hej!
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Hej hej!

    Jag tänkte husera här trots novemberbäbis, men ute gnistrar en decimeter snö, så i min värld är det vinter :) Vi har riktigt fjällväder här idag med snö som hänger tung på träden och strålande sol! Härligt!

    Jag har en Benjamin född jan -03 och en liten söt Emil född 8/11. Resten finns i min info!
  2. 1
    Hej hej! Jag tänkte husera här trots novemberbäbis, men ute gnistrar en decimeter snö, så i min värld är det vinter :) Vi har riktigt fjällväder här idag med snö som hänger tung på träden och strålande sol! Härligt!

    Jag har en Benjamin född jan -03 och en liten söt Emil född 8/11. Resten finns i min info!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2

    Hellu!

    Visst är det vinter, det ser vi ju! :-)

    Kul att se dig. :-)
  4. 2
    Hellu! Visst är det vinter, det ser vi ju! :-)

    Kul att se dig. :-)
  5. Jenny m. pojkarna + bf 16/12
    #3

    Har också en son född i jan -03

    Jag väntar en liten vinterbebis. Har bf 16/12, men ska snittas nästa vecka. Utöver bebisen i magen har jag två söner, Kevin som är född i jan -03 och Leo som är född i juni -04.
  6. 3
    Har också en son född i jan -03 Jag väntar en liten vinterbebis. Har bf 16/12, men ska snittas nästa vecka. Utöver bebisen i magen har jag två söner, Kevin som är född i jan -03 och Leo som är född i juni -04.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Hallå! =)

    Jag också. Jag har kikat i Höstbarn och nu här. Det är som vi disskuterat i vår ankomstgrupp tycker jag. Man känner sig mer hemma här eftersom alla i höst har kommit så mycket längre känns det som. Tror jag blir här mest.
  8. 4
    Hallå! =) Jag också. Jag har kikat i Höstbarn och nu här. Det är som vi disskuterat i vår ankomstgrupp tycker jag. Man känner sig mer hemma här eftersom alla i höst har kommit så mycket längre känns det som. Tror jag blir här mest.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar