Ny här..
_05/06 Vinterbarn
  1. Katrin
    #1

    Ny här..

    Hohoo alla..själv så é den lille killen beräknad att titta ut nångång mellan lucia och nyår..knepigt det där. Själv tror jag det blir det 20:de dec, men får se :o)
  2. 1
    Ny här.. Hohoo alla..själv så é den lille killen beräknad att titta ut nångång mellan lucia och nyår..knepigt det där. Själv tror jag det blir det 20:de dec, men får se :o)
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Hej på dig!

    Jag är beräknad till 19 jan så det är ett tag kvar. Men vad spännande med en riktig \"julbebis\"! :)

    Det är inte så mycket aktivitet i denna grupp ännu, eftersom det är meningen att vi som får barn i december, januari och februari skall snacka här. De flesta har ju inte fått ännu och hänger mest i respektive ankomstgrupp. Men om du skriver i ankomst 2005/12 får du säkert respons.

    Sedan ses vi ju alla här när vi fått våra bebbar...
  4. 2
    Hej på dig! Jag är beräknad till 19 jan så det är ett tag kvar. Men vad spännande med en riktig \"julbebis\"! :)

    Det är inte så mycket aktivitet i denna grupp ännu, eftersom det är meningen att vi som får barn i december, januari och februari skall snacka här. De flesta har ju inte fått ännu och hänger mest i respektive ankomstgrupp. Men om du skriver i ankomst 2005/12 får du säkert respons.

    Sedan ses vi ju alla här när vi fått våra bebbar...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar