Frusna kläder..
_0506 Junibarn
  1. Annica m.William+3till
    #1

    Frusna kläder..

    är vad han har att komma hem til!!!
    Säckarna var alldeles vita när jag kom ut på morgonen!! Så här i dagsljus känns det hela ganska löjligt´,men nu får dom stå kvar.När jag pratade med karlsloken igår sa han att han tänkt det skulle bli skönt att komma iväg lite!!!!!!!!!!!!!VA?????????Är han så dum eller gör han sig sån??!!Är det nån som skulle behöva komma iväg lite så är det väl jag,som går här hemma med 4 ungar dag ut och dag in!! Missuppfatta mig inte nu;jag trivs med det,men nån gång behöver man ju vara för sig själv och ha det lite lugnt!!Får se vad han säger när han kommer hem(och har tinat upp sina kläder)hahaha.
  2. 1
    Frusna kläder.. är vad han har att komma hem til!!!
    Säckarna var alldeles vita när jag kom ut på morgonen!! Så här i dagsljus känns det hela ganska löjligt´,men nu får dom stå kvar.När jag pratade med karlsloken igår sa han att han tänkt det skulle bli skönt att komma iväg lite!!!!!!!!!!!!!VA?????????Är han så dum eller gör han sig sån??!!Är det nån som skulle behöva komma iväg lite så är det väl jag,som går här hemma med 4 ungar dag ut och dag in!! Missuppfatta mig inte nu;jag trivs med det,men nån gång behöver man ju vara för sig själv och ha det lite lugnt!!Får se vad han säger när han kommer hem(och har tinat upp sina kläder)hahaha.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Tycker..

    ..att det är rätt åt honom*s*

    Har du sagt till honom nångång att du vill åka iväg över en natt ensam, vad säger han om det?

    Hoppas han är mottaglig för att lyssna på dig när han kommer hem sen!

    Kram!
  4. 2
    Tycker.. ..att det är rätt åt honom*s*

    Har du sagt till honom nångång att du vill åka iväg över en natt ensam, vad säger han om det?

    Hoppas han är mottaglig för att lyssna på dig när han kommer hem sen!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    underbart med

    en konkret handling istället för bara tjat!
    det förtjänade han

    Tyvärr känner jag igen mycket i det du beskriver med din man.

    Klart att det är du som behöver komma ut lite! Men vi tjejer tar oftast inte för av oss av egen tid på samma sätt. När allt är fixat klart, barnen har fårr sitt osv då om ens då kommer vår tid. Och med ett eller två barn kanske det fungerar men med fyra barn- blir det då aldrig någon tid.

    Här hemma har vi börjat schemalägga tiden, när båda är lediga. rakt av - när han ansvarar för barnen, när jag + gem tid
    borde inte behövas, flyter inte utan problem- men har förbättrat situationen mycket.
    på den egna tiden kan man tex hänga en tvätt utan att bli avbruten eller göra nåt själv.

    ett gott råd. en annan gång- hoppas inte på att han själv ska göra rätt val- istället för att säga att du är sjuk osv och att han får avgöra själv- utgå i från att män är ifrån mars. (vissa i allafall inkl min) Säg jag vill inte att du åker!!!

    Lycka till!

  6. 3
    underbart med en konkret handling istället för bara tjat!
    det förtjänade han

    Tyvärr känner jag igen mycket i det du beskriver med din man.

    Klart att det är du som behöver komma ut lite! Men vi tjejer tar oftast inte för av oss av egen tid på samma sätt. När allt är fixat klart, barnen har fårr sitt osv då om ens då kommer vår tid. Och med ett eller två barn kanske det fungerar men med fyra barn- blir det då aldrig någon tid.

    Här hemma har vi börjat schemalägga tiden, när båda är lediga. rakt av - när han ansvarar för barnen, när jag + gem tid
    borde inte behövas, flyter inte utan problem- men har förbättrat situationen mycket.
    på den egna tiden kan man tex hänga en tvätt utan att bli avbruten eller göra nåt själv.

    ett gott råd. en annan gång- hoppas inte på att han själv ska göra rätt val- istället för att säga att du är sjuk osv och att han får avgöra själv- utgå i från att män är ifrån mars. (vissa i allafall inkl min) Säg jag vill inte att du åker!!!

    Lycka till!

  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    Jag tycker att det är underbart!

    Klar karlfaanskapet skall ha frusna kläder. Ibland kan man undra om karlar föds med bristande emotionell kompetens eller om det är något som dom uppfostrats bort? Jag skall gör allt jag kan för att Johan inte tappar förmågan till empati.
  8. 4
    Jag tycker att det är underbart! Klar karlfaanskapet skall ha frusna kläder. Ibland kan man undra om karlar föds med bristande emotionell kompetens eller om det är något som dom uppfostrats bort? Jag skall gör allt jag kan för att Johan inte tappar förmågan till empati.
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Tänk att få sitta..

    ..som en fluga i taket och se hans min när han kommer hem... *s* Skämt åsido, det låter inte som någon rolig situation ni hamnat i. Jag hoppas innerligt att ni kan prata med varandra, kanske läge att ta hjälp av familjerådgivningen. Vänta inte för länge med att ta hjälp..

    *KRAM*
  10. 5
    Tänk att få sitta.. ..som en fluga i taket och se hans min när han kommer hem... *s* Skämt åsido, det låter inte som någon rolig situation ni hamnat i. Jag hoppas innerligt att ni kan prata med varandra, kanske läge att ta hjälp av familjerådgivningen. Vänta inte för länge med att ta hjälp..

    *KRAM*
  11. _basilika_
    #6

    Brrrr

    låter onekligen kallt.:)
    Skämt åsido, hoppas ni får ordning på allting. Lycka till!
  12. 6
    Brrrr låter onekligen kallt.:)
    Skämt åsido, hoppas ni får ordning på allting. Lycka till!

Liknande trådar

  1. Frusna kanelbullar
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 15:47
  2. Frusna kanelbullar
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 23:13
  3. Frusna män...
    By k m E *E* & E in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 12:30
  4. Frusna grönsaker?
    By Mendoza in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 15:29
  5. Min frusna onsdag
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-07, 08:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar