Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
Bebissnack
  1. Lisa
    #1

    Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp

    det gör så ont i bröstvårtan kanske är det svamp
    vad kan man göra för \"huskur\"
    tills jag kan komma till läkare för koll
  2. 1
    Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp det gör så ont i bröstvårtan kanske är det svamp
    vad kan man göra för \"huskur\"
    tills jag kan komma till läkare för koll
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Vichyvatten!

    Badda vårtorna med det vid varje amning och även i munnen på bebisen. Tror att du kan hitta tips på amningshjälpens hemsida. www.amningshjalpen.se
  4. 2
    Vichyvatten! Badda vårtorna med det vid varje amning och även i munnen på bebisen. Tror att du kan hitta tips på amningshjälpens hemsida. www.amningshjalpen.se
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    litet råd

    hejsan! köp en amningsnapp som du sätter på bröstvårtan vid amning för att det inte ska fortsätta nöta mot bröstet och smörj med bröstsalva purelan är ett bra märke finns på barnenshus. har ditt barn svamp i munnen? isåfall kan du smörja med mycostatin om du behandlar med det. det är besväligt men för mig tog det bara ca 2-3 dagar innan det läkte. har själv haft det 3 gånger i samband med att min pojk haft svamp i munnen. så fort såret läkt och svampen försvunnit från bebisens mun kan du amma som vanligt =)
  6. 3
    litet råd hejsan! köp en amningsnapp som du sätter på bröstvårtan vid amning för att det inte ska fortsätta nöta mot bröstet och smörj med bröstsalva purelan är ett bra märke finns på barnenshus. har ditt barn svamp i munnen? isåfall kan du smörja med mycostatin om du behandlar med det. det är besväligt men för mig tog det bara ca 2-3 dagar innan det läkte. har själv haft det 3 gånger i samband med att min pojk haft svamp i munnen. så fort såret läkt och svampen försvunnit från bebisens mun kan du amma som vanligt =)

Liknande trådar

  1. snabb hjälp!!
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 21:59
  2. Ursäkta men hjälp igen ang DHL
    By Maria med 4 barn in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-17, 20:18
  3. Snabb hjälp please!
    By stello in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 13:49
  4. Snabb hjälp!!!
    By ULRICAK in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 18:59
  5. Snabb hjälp!!!
    By _Jezzika_ in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 08:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar