Vädret på Gran Canaria i mars?
Resesnack
  1. Milva
    #1

    Vädret på Gran Canaria i mars?

    Någon sonm vet om man kan åka dit då eller är det risk för regn och dåligt väder eller kallt?
    Funderar på att åka i mitten av mars.
    Man hör sällan om Kanarieöarna då tycker jag, det är mest nu nov-jan som jag har hört att folk reser dit?
  2. 1
    Vädret på Gran Canaria i mars? Någon sonm vet om man kan åka dit då eller är det risk för regn och dåligt väder eller kallt?
    Funderar på att åka i mitten av mars.
    Man hör sällan om Kanarieöarna då tycker jag, det är mest nu nov-jan som jag har hört att folk reser dit?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2

    Fint väder!

    Vädret börjar stabilisera sig i slutet av februari och i mars är det ganska säkert soligt och varmt
  4. 2
    Fint väder! Vädret börjar stabilisera sig i slutet av februari och i mars är det ganska säkert soligt och varmt
  5. Medlem sedan
    Jan 1999
    #3

    Bästa tiden börjar då!

    Tycker jag personligen...
    Från mitten av mars till slutet av juli är det underbart! Sommaren är bästa tiden och då går det bara ett charterplan i veckan från Arlanda. Underbar värme, inte för varmt och Atlanten är skön å bada i.
    Augusti/september är heta och sen börjar deras höst och vinter som sträcker sig till februari ungefär som Pip skriver.
  6. 3
    Bästa tiden börjar då! Tycker jag personligen...
    Från mitten av mars till slutet av juli är det underbart! Sommaren är bästa tiden och då går det bara ett charterplan i veckan från Arlanda. Underbar värme, inte för varmt och Atlanten är skön å bada i.
    Augusti/september är heta och sen börjar deras höst och vinter som sträcker sig till februari ungefär som Pip skriver.

Liknande trådar

  1. Vilka kläder gran canaria? Åker 21 Mars!
    By Mooby in forum Resesnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 08:01
  2. vädret på gran canaria.
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 20:01
  3. hjälp! Vädret på Gran Canaria
    By gladaeva in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 11:41
  4. hur är vädret nu på gran canaria? v
    By Lineaa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 15:15
  5. Teneriffa/Gran Canaria i mars?
    By Ann in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 08:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar