Tips på Tv spel ...
_99 Alla barn
  1. Helena
    #1

    Tips på Tv spel ...

    Jag funderar på att köpa TV spel. Som det är nu så spelar barnen ibland på Datorn men jag tror att TV spel kan vara roligare. Vad finns det för alternativ att köpa ?
  2. 1
    Tips på Tv spel ... Jag funderar på att köpa TV spel. Som det är nu så spelar barnen ibland på Datorn men jag tror att TV spel kan vara roligare. Vad finns det för alternativ att köpa ?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Ingen aning

    men jag inser att du är lika rudis som jag. Iom att du skriver TV-spel och inte xbox, playstation och allt ved det numera heter :-)
  4. 2
    Ingen aning men jag inser att du är lika rudis som jag. Iom att du skriver TV-spel och inte xbox, playstation och allt ved det numera heter :-)
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Ett tips som inte är så dyrt

    är ett sånt där tv-spelskontroll med inbyggda spel. Enkel grafik och enkla spel, men väldigt populärt hemma hos oss i alla fall. I vårt spel finns 25 olika spel, allt från bilåkning till tetrisliknande spel.
    Jag köpte det på Toys\'R\'Us förra året för 79 kronor. Det finns även en joystick med inbyggda spel, typ Pacman. Förra året var det någon tia dyrare, men innehöll färre spel.

    Vad gäller andra tv-spel som x-box, playstation osv kan jag tyvärr inte ge några tips.
  6. 3
    Ett tips som inte är så dyrt är ett sånt där tv-spelskontroll med inbyggda spel. Enkel grafik och enkla spel, men väldigt populärt hemma hos oss i alla fall. I vårt spel finns 25 olika spel, allt från bilåkning till tetrisliknande spel.
    Jag köpte det på Toys\'R\'Us förra året för 79 kronor. Det finns även en joystick med inbyggda spel, typ Pacman. Förra året var det någon tia dyrare, men innehöll färre spel.

    Vad gäller andra tv-spel som x-box, playstation osv kan jag tyvärr inte ge några tips.
  7. Medlem sedan
    Oct 1999
    #4

    När vi valde

    valde vi playstation för att det då fanns mest barnspel till detta. De andra konsollerna var det mykcet våldsspel på då så vi valde barnvänliga ps2 DÅ!
    Till denna har vi inhandlat \"dansmatta\" & kamera som man har KUL med :O) Tror de skall få karaoke att koppla in i detta åxå. kameran är SKITKUL! Man blir svettig & får mycket motion ;o)
  8. 4
    När vi valde valde vi playstation för att det då fanns mest barnspel till detta. De andra konsollerna var det mykcet våldsspel på då så vi valde barnvänliga ps2 DÅ!
    Till denna har vi inhandlat \"dansmatta\" & kamera som man har KUL med :O) Tror de skall få karaoke att koppla in i detta åxå. kameran är SKITKUL! Man blir svettig & får mycket motion ;o)

Liknande trådar

  1. Tips på spel!
    By kerstimärta in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-23, 17:11
  2. Har ni tips på Wii spel
    By ulle75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 16:22
  3. Tips på Pc spel
    By KarolinaA in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 20:47
  4. Tips på spel
    By Frida m N, L, T & M in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 09:18
  5. Spel tips
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar